16 Reacties

4 jaar geleden
Mijn ervaring is dat als ze een keer zijn gewassen dat ze dan goed zitten..

4 jaar geleden
Ja meestal na 1 a 2 keer wassen worden ze wat kleiner
Dit hoor ik ook inderdaad. Ze zijn allemaal wat groter

4 jaar geleden
Hier ook inderdaad, zit erg los moest twee keer kijken of we wel de goede maat hadden besteld

4 jaar geleden
Reactie op Edje2
Iets anders, maar mag ik vragen waar je die mat/ het kleed vandaan hebt?
Ook van Little Dutch!

4 jaar geleden
Hier ook inderdaad, zit erg los moest twee keer kijken of we wel de goede m ...
Welke maat aankleedkussen heb jij erbij?

4 jaar geleden
Reactie op PlantaardigMeisje
Welke maat aankleedkussen heb jij erbij?
50x70 van Jollein

4 jaar geleden
50x70 van Jollein
Oh dat is zelfs nog iets groter dan die van mij, ik heb 44x67 van MamaLoes, ik denk dat ik dan sowieso iets groter ga bestellen, maar geen idee waar/welke😅

4 jaar geleden
Reactie op PlantaardigMeisje
Oh dat is zelfs nog iets groter dan die van mij, ik heb 44x67 van MamaLoes, ...
Dat scheelt best veel ja, wel opletten dat het kussen nog wel op de commode past als je een grotere koop, (anders eventueel een blad vergroter halen?)

4 jaar geleden
Had 'm ook voor m'n zoon maar vind het juist wel fijn. Veel goedkope merkjes zijn zo strak dat de hoeken omhoog gaan staan, ook niet fijn!

4 jaar geleden
Ik heb bij de prenatal een aankleedkussen besteld van 44 bij 72 wellicht dat daar de hoes mooier omheen valt. Maar kan me idd ook voorstellen dat je hem er dan strak omheen moet doen wat wat moeilijker kan gaan.

4 jaar geleden
Ik heb ook een aankleedkussen hoes van little dutch en viel me in de winkel op dat die daar ook niet goed omheen paste. Dus ik heb gekeken dat de maat hetzelfde was en dat was deze bebe jou hello little one.
Voor me tweede Aankleedkussen hoes was ik toch eigenwijs 1 van jollein besteld 50x70 en ziet er echt niet uit die gaat retour.

4 jaar geleden
Reactie op Shirl91
Ik heb ook een aankleedkussen hoes van little dutch en viel me in de winkel ...

Thanks voor de tip, dan ga ik die ook bestellen!