9 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een gevoelige huid. Gaat hier 2x per week in bad en ik was dan alleen zijn haartjes met Neutral. Van zeep droogt je huid nog sneller uit dus dat vermijd ik nu. En zodra die uit badje komt smeer ik hem lekker in met frambozenzalf/shea butter.

één jaar geleden

Naïf shampoo/ douchegel vind ik fijn voor de droge huid! En verder gebrui ik voor mijn zoontje met eczeem/droge huid frambozenzalf en mangozalf van Puurgeluk. Daar smeer ik hem altijd helemaal in als hij gebadderd heeft (in bad doe ik niet elke dag want dan droogt de huid verder uit). Echt een aanrader die zalfjes! Daarvoor heb ik van allerlei zalfjes geprobeerd maar dit werkt het beste:)

één jaar geleden

Happy soaps! Aloë vera bath and hair soapbar en de oil bar zijn hier een succes. Ook een kindje met een gevoelige huid.

één jaar geleden

Wij gebruiken de 'AP+ Lipikar' van La Roche posay op aanraden van de kinderarts, ons zoontje heeft een droge huid met af en toe eczeem en dit helpt enorm goed! We smeren de gevoelige plekken ook elke dag in met 'Eucerin Atopi control'. Sinds we dit doen enkel nog last van eczeem wanneer hij ziek is 😊

één jaar geleden

La roche wasolie ap+ en soms lipikar ap+ 'm! Ons zoontje heeft erg veel last van eczeem. Maar sinds we dit gebruiken is het weg. Echt top spul

één jaar geleden

Reactie op ibbeltje27

La roche wasolie ap+ en soms lipikar ap+ 'm! Ons zoontje heeft erg veel la ...
Precies dit! Heerlijk spul, en werkt echt. Ons dochtertje haar eczeem is helemaal rustig!

één jaar geleden

Hier ook La Roche Posay Lipikar zowel de wasgel als de bodycreme. Super fijn spul. Ik hoor ook goede geluiden over Grahams

één jaar geleden

De calendula babylijn van Weleda is echt top.

één jaar geleden

D-skin. Ons zoontje had dit ook gebruik de shampoo en body olie en echt een mega verschil. Fijne producten zonder enige troep.