Hoi,
Ik lees hele wisselende verhalen op internet en kan er niet echt uit komen.
Maar ik geef mijn dochter (8,5 maand) sinds deze week aardbeitjes. Ze is er dol op. Maar hoeveel mag ze daarvan hebben? Want er schijnt een soort stofje in te zitten? Mag ze “gewoon” 100 gram hebben bijvoorbeeld? Weet niet of ze dit op krijgt hoor want we geven nu elke keer 5 aardbeitjes.
Ik heb nog nooit iets gewogen en snap daar het nut ook niet van aangezien ik dat voor mezelf ook niet doe. Ze krijgt er een aantal en bepaald zelf hoeveel ze daar van eet.
Ik volg het voedingscentrum, gaf het consultatiebureau aan als advies. Ik geef ook aardbei, weet niks van een stofje. Maak alles zelf, weeg het af tot max 200gr. Meng vaak vruchten omdat ze alles wel goed eet
Ik heb nog nooit iets gewogen en snap daar het nut ook niet van aangezien i ...
Ja dat deed ik idd ook. Maar dacht met aardbeien dat je misschien een Max aantal gram mocht geven ivm dat stofje. Maar dan geef ik gewoon zoveel ze kan eten. Weeg verder ook niks af.
Ow ik geef ook aardbeitjes. Maar weet niets over het stofje 🤔 Ik geef meestal op gevoel. Iets afwegen heb ik nog nooit gedaan. Ik kijk ook standaard op de Solid Starts app. Er staat meestal bij of je iets vaak mag geven of niet. Soorten vitamines enz staan erbij. Ook of je beter kan wachten tot een bepaalde leeftijd.