8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb nog nooit iets gewogen en snap daar het nut ook niet van aangezien ik dat voor mezelf ook niet doe. Ze krijgt er een aantal en bepaald zelf hoeveel ze daar van eet.

2 jaar geleden

Ik volg het voedingscentrum, gaf het consultatiebureau aan als advies. Ik geef ook aardbei, weet niks van een stofje. Maak alles zelf, weeg het af tot max 200gr. Meng vaak vruchten omdat ze alles wel goed eet

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Ik heb nog nooit iets gewogen en snap daar het nut ook niet van aangezien i ...
Ja dat deed ik idd ook. Maar dacht met aardbeien dat je misschien een Max aantal gram mocht geven ivm dat stofje. Maar dan geef ik gewoon zoveel ze kan eten. Weeg verder ook niks af.

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Ik volg het voedingscentrum, gaf het consultatiebureau aan als advies. Ik g ...
Goeie! Dankjewel. Ben soms te panisch met dingen wel of niet geven merk ik haha.

2 jaar geleden

Ow ik geef ook aardbeitjes. Maar weet niets over het stofje 🤔 Ik geef meestal op gevoel. Iets afwegen heb ik nog nooit gedaan. Ik kijk ook standaard op de Solid Starts app. Er staat meestal bij of je iets vaak mag geven of niet. Soorten vitamines enz staan erbij. Ook of je beter kan wachten tot een bepaalde leeftijd.

2 jaar geleden

Aardbeien staan erom bekend dat ze veel bestrijdingsmiddelen bevatten. Ik ga ze zelf alleen in het seizoen kopen, en dan biologisch

2 jaar geleden

Zie hier, dit heeft vooral met eventuele allergieën te maken. Dus ik zou ze goed wassen en verder niet te druk om maken :)

2 jaar geleden

Reactie op mamanik33

Zie hier, dit heeft vooral met eventuele allergieën te maken. Dus ik zou ze ...
Dit komt trouwens uit de app Happje, heel handig voor alles rondom voeding 👍