12 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee. Weet alleen dat aerosleep niet zo goed/veilig is als het lijkt.

2 jaar geleden

Schijnt dat het koeler is ivm luchtdoorlatendheid? Hier geen punt, maar las dit eerder eens.

2 jaar geleden

Hmm geen ervaring maar ik ga het proberen thuis. Hier ook een heel slechte slaper, misschien wordt het beter zonder de topper en het hoeslaken. Er ligt een normaal matrasje onder.

2 jaar geleden

Wij hebben een soortgelijk matras en ons zoontje heeft het daardoor echt super koud! We zijn erachter gekomen dat dit van het matrasje komt. Hierdoor werd hij vaak huilend wakker en sliep enorm slecht. Het laat zoveel lucht door dat ze het niet warm houden (vergelijkbaar met een luchtbed, ook zo koud). Ons zoontje slaapt daarnaast nooit op z’n buik en is inmiddels oud genoeg om z’n hoofdje de juiste kant op te draaien mocht het alsnog gebeuren. Ik vind het echt een marketingstunt en raad iedereen zo’n matrasje af🙈.

2 jaar geleden

Als de aerosleep zo veilig zou zijn, dan zou het wel verplicht zijn. Maar dat is het niet dus ik heb daaruit mijn conclusie getrokken. En we hebben een normale overtrek (..en baby slaapt..als ze niet wil drinken, of spelen, of wat dan ook :D)

2 jaar geleden

Geen ervaring mee. Mijn kind slaapt super goed op het aerosleep matras en topper. Ze heeft dan wel een slaapzakje aan, maar merk niks van eventuele kou.

2 jaar geleden

Zou dit zijn waarom mn dametje niet goed doorslaapt sinds ze een topper en hoeslaken heeft van aerosleep..? 🤔 Ze was van de een op de andere dag ineens een buikslaper geworden dus ik in paniek zo’n topper en hoeslakens aangeschaft, maar t is dus niet zo goed als t lijkt?

2 jaar geleden

Wij hebben ook een aerosleep maar mijn dochter sliep er niet lekker op. Werd vaak huilend wakker, voelde dan ook erg koud aan terwijl ze in een slaapzak onder een deken slaapt. Opgegeven moment heb ik de aerosleep weggehaald en ze slaapt echt beter... denk dat het wel aan de aerosleep lag.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Zou dit zijn waarom mn dametje niet goed doorslaapt sinds ze een topper en ...
Heb nu een normaal hoeslaken over de topper gedaan even kijken of dat wat doet.

2 jaar geleden

Okee ik heb het hier getest... topper eraf, normaal hoeslaken erop en weer een dekentje geïntroduceerd en meneer heeft deze week voor het eerst een paar keer doorgeslapen en de nachten en dutjes gaan überhaupt zo veel beter 🙌 Thanks voor dit topic!

2 jaar geleden

Bij ons er ook afgehaald! Ons mannetje “schuurt” met z’n koppie over het matras. Kreeg gewoon hele schaafwonden van die aerosleep. Hij kan inmiddels zo goed draaien, kruipen en staan dat ik het wel vertrouw.

4 maanden geleden

Reactie op pienpien27

Bij ons er ook afgehaald! Ons mannetje “schuurt” met z’n koppie over het ma ...
Waarschijnlijk lees je dit nu niet meer. Ben heel benieuwd hoe dit er uit zag? Ons dochtertje heeft onverklaarbare blaasjes op haar wangen gehad na het slapen hierop