9 Reacties

4 jaar geleden

Hij moet meer in de kikker stand zitten. Billen lager dan zijn knieën.

4 jaar geleden

De billen moet inderdaad lager dan de knieën, soort van M vorm!

4 jaar geleden

Het hoofdje moet er wel boven uit komen

4 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hij moet meer in de kikker stand zitten. Billen lager dan zijn knieën.
Hoe krijg ik dat voor elkaar? 😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Het hoofdje moet er wel boven uit komen
Ook als ie heel klein is? Want als ik die doek 2x omsla dan ist veel te klein zegmaar...

4 jaar geleden

Reactie op Marrrrrz

Ook als ie heel klein is? Want als ik die doek 2x omsla dan ist veel te kle ...
Ja zijn neus moet wel vrij kunnen ademen

4 jaar geleden

Ik weet niet hoe het bij een draagzak zit (ik heb een doek), maar ik wiebel een beetje aan de bovenbeentjes dat de billen om laag gaan. Iets optrekken die boven benen zegmaar. Beetje moeilijk uitleggen! 😅

4 jaar geleden

Reactie op Marrrrrz

Ook als ie heel klein is? Want als ik die doek 2x omsla dan ist veel te kle ...
Je kan de heupband nog een keer extra omslaan denk ik? Ik kan het niet helemaal goed zien maar het lijkt wel alsof dat nog zal lukken, met de opening van de benen Ik denk wel dat het bij de knieholte goed zit maar je kan het beste zelf even voelen of het niet knelt. Anders kan je er misschien een bandje/touwtje omheen doen om die afstand te verkleinen. Heb zelf de Bykay click carrier (is die dat ook, of soortgelijk?), er staan filmpjes van op youtube hoe je hem het beste afstelt. Ik denk dat dit een soortgelijke draagzak is, dan kan je er dezelfde “trucs” mee uithalen! https://www.bykay.com/nl/instructies/instructie-click-carrier-bykay/

4 jaar geleden

Heel erg ingezoomde foto maar de heupband/sluiting is hier omhoog gerold zodat het rugpand niet zo groot is. De flap voor het hoofdje dan opgerold als neksteun. En het bijgeleverde extra bandje zit om het heupgedeelte, om die kleiner te maken!