7 Reacties

één jaar geleden

Ja hebben wij ☺️ eerste 8 maanden bv gegeven en toen deze, bij beide kinderen en beide deden het erg goed op

één jaar geleden

Wij hebben de biologische van de AH geprobeerd en nog verschillende andere merken maar ons zoontje moest overal van spugen behalve van nutrilon. Nu zijn we sinds een paar weken over op havermelk met extra calcium en dat gaat goed. Hier is wel vanaf het begin spraken geweest van een vermoedelijke koemelk allergie. Ik denk dat dat ook het geval is want sinds we geen kv meer geven, hoor ik ook geen slijm meer bij de ademhaling.

één jaar geleden

Wij hebben die van dag 1 tot 11 maanden gebruikt. Dik tevreden, mocht het ooit weer nodig zijn dan zou ik weer voor deze voeding gaan!

één jaar geleden

Dank voor jullie feedback ☺️ ik heb een pot van die biologische flesvoeding meegenomen om te kijken of de kleine meid het ook wat vind, ben benieuwd!

één jaar geleden

Ik heb bv gegeven maar had altijd een pot van de AH kv staan. Prima ervaring mee. Nooit problemen mee gehad. Zou ik een volgende x zeker weer kopen

één jaar geleden

Gisteravond het eerste flesje van de AH bio voeding, vandaag alle flesjes ook en lijkt goed te bevallen bij de kleine meid. Vind dat deze ook fijn mixt en weinig klontjes geeft.. lijkt ook wel of die iets minder zurig ruikt als andere soorten, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk 😋

één jaar geleden

Ik geef de dreumesmelk vanaf 1 jaar. (Niet de bio variant gewoon de normale). Ze vind m hier heerlijk nog steeds.