Hoi,
Na een lange tijd niet hierop te hebben gekeken, maar vanwege volgende zwangerschap weer de app gedownload. Denk gooi mijn vraag er hier even in, wie weet heeft iemand het beste idee ooit.
Mijn dochter van 21 maanden eet al maanden amper (lees: geen) groente. Zij at werkelijk alles, zelfs pittig eten. Ik probeer nu groente te verstoppen, maar zij eet niks wat gepureerd is. Alles moet met een vork te pakken zijn. Ik mag haar ook niet voeren, aan een smoothie ziet ze ook dat het geen water is, trapt ze niet in. Het komt erop neer dat zij dus bijvoorbeeld de gebakken aardappeltjes en kip eruit pikt en groente laat staan. Pasta of rijst eet ze ook niet. Het consultatiebureau raadde aan om bakjes te maken met rauwkost en tot zover hapt ze mini stukjes van komkommer of wortel af en spuugt het dan op de grond.
Spinazie pannekoeken eet ze !
Quiche at ze eerst ook, maar nu niet meer (bijna dagelijks gehad toen ze niks anders lustte).
Lasagne zelfde verhaal. Te vaak gehad dus weigert ze ook.
Witte bonen in tomatensaus eet ze soms, lekker makelijk ook, ik mis de tijd dat ze gewoon potjes at
Iemand nog goeie ideeën of zelfde situatie? Ik word vooral zo zo moe van elke dag strijd. Ze raakt ook een soort van in paniek, helemaal overstuur, dus gezellig aan tafel met het gezin is er al sinds september niet meer bij :(