29 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb op de dag van de positieve test een fles alcoholvrije witte wijn gekocht, chardonnay stond op de fles. Voor het idee heb ik er een paar slokjes van genomen, maar ik vond het niet te drinken. Veel te zoet! De smaak deed mij heel erg denken aan Hugo, dus als je daarvan houdt..
Maar goed, ik lees even mee!
5 jaar geleden
Ik heb een lekkere alcoholvrije cava gevonden! Freixenet 0.0! En hoegaarden rosé 0.0 vindk ook wel lekker & strongbow 0.0.. Maar is meer zomerdrankje.. Ben nu pas zwanger en ook verzot op glaasje rode wijn.. Gaat moeilijk worden in de winter of bij kerst als men ouders hun lekkere flessen opendoen 🙈🙈😂
5 jaar geleden
Reactie op Baby1986
Veel alcoholvrije wijn heeft alsnog een percentage alcohol (kwam ik achter ...
Wauw goed dat je dit zegt!
5 jaar geleden
Reactie op Margotk
Ik heb alcoholvrije gin gekocht bij gall en gall van Seedlip. Niet goedkoop ...
Ah ga ik ook eens proberen!
5 jaar geleden
Reactie op Kino
Ik heb een lekkere alcoholvrije cava gevonden! Freixenet 0.0! En hoegaarden ...
Same here! Ga volgend weekend naar schoonouders en zij weten nog van niks. Ben nu bijna 6 weken en de flessen rode wijn worden standaard opengetrokken ;)
5 jaar geleden
Let op dat bij een aantal dranken alcohol free staat maar toch een klein beetje alcohol bevat. Ik had het met Liefmans. Zat toch nog 0,5% alcohol in. Bavaria rosebier vind ik lekker. Als je van speciaalbier houdt heb je van Afligem 0.0 en IPA 0.0.
5 jaar geleden
Goede.. ik ben ook een groot rode wijn liefhebber maar nog geen bruikbare variant gevonden :(
Kwa 0.0% biertje vind ik Heineken het beste en Brand/Bavaria IPA.
Tips voor lekkere alcoholvrije wijn waar een beetje body in zit zijn zeer welkom!
5 jaar geleden
Ik was wat "echt" alcoholvrije biertjes aan het uittesten. Je moet even goed opletten want veel alcoholvrij bier is alsnog 0,5 - 0,3 %
Tot nu toe mijn favorieten:
Leffe blond 0,0
Lowlander wit 0,0
Hertog Jan 0,0 (gewoon bier)
Nou hou normaal wel van lichtere biertjes, dus wellicht dat het niet jouw smaak is.
Als mijn misselijkheid weg is ga ik weer verder testen 😂
Alcoholvrije wijn heb ik opgegeven 😉
5 jaar geleden
Qua bier vind ik de Brand weizen 0.0 lekker. Van de alcoholvrije wijn heb ik laatst de Leitz wijnen geprobeerd. Vooral de witte en de bubbels zijn heel goed te doen. Bij deze wijn wordt de alcohol op lage temperatuur onttrokken, hierdoor blijft de smaak echt oké!
De finley mojito vind ik ook een aanrader als afwisseling.
5 jaar geleden
Ik had deze gehaald voor mijn zusje en mij. Mijn zusje vind die rose het lekkerst. Zei is nu 23 a 24 weken zwanger. De hugo heb ik nog niet geprobeerd.