7 Reacties

één jaar geleden

Ik weet niet echt of het al voor de aller kleinste leuk is alhoewel ze wel kinderactiviteiten hebben. Ik ben in 2019 met mijn ouders naar Rhodos, Griekenland geweest voor 2 weken. Super mooi! Stadje is lekker dichtbij en Taxi is er helemaal niet duur. Wij verbleven in het Zeus Hotel Cosmopolitan, all inclusive. Je kan met een ondergrondse tunnel van aan het hotel naar het strand zo hoef je de drukke baan niet over. Eten is er voor jong en oud. Elke avond een ander land als thema maar wel steeds pasta, frietjes (sorry ik ben een Belgische), pizza,… ter beschikking voor kleinere kindjes. 2 zwembaden en een poolbar. Wij hebben zelf geen activiteiten meegedaan omdat wij al 13 & 18 waren dus vooral aan het zwembad, stadje, strand tijd met onze ouders doorbrachten!! Wij vonden het super en ben van plan met ons gezinnetje ook eens naar daar te gaan. Je kan misschien het eens opzoeken en kijken of het wat voor jullie is 🙂.

één jaar geleden

Reactie op Shary_mommy_of_2 ❤️

Ik weet niet echt of het al voor de aller kleinste leuk is alhoewel ze wel ...
Bedankt! Ik ga kijken

één jaar geleden

Hotel Lopesan Baobab. Canarische eilanden. Vorig jaar geweest erg leuk. Ook een baby- en peuterbad.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hotel Lopesan Baobab. Canarische eilanden. Vorig jaar geweest erg leuk. Ook ...
Ja die is echt heel erg mooi. Hier zijn wij al eens geweest! Willen graag een ander hotel nu 🙈

één jaar geleden

Wij hebben toevallig deze week geboekt...Jutlandia family resort op mallorca. All inclusive en 2 kamerappartementjes. Leek ons erg fijn met een peuter!

één jaar geleden

Wij hebben voor dit jaar in juni Lindos Imperial geboekt, ook all-in. Vorig jaar hebben wij op Gran Canaria in Maspalomas Princess gezeten. Was een prima vakantie. Klein speeltuintje en een ‘aqua park’ voor kinderen erbij!

één jaar geleden

Wij gaan over een paar weken naar Pelagos Suites Hotel & Spa op Kos. Hoorde hier veel positieve verhalen over van gezinnen met jonge kinderen. Ze bieden ook familie suites met aparte slaapkamer, wat ik echt een must vind 😊 Kan dus nog niet uit eigen ervaring berichten, maar schijnt echt goed te zijn.