27 Reacties
2 jaar geleden
Zelfde hier sinds vandaag. Het slapen is echt een drama! Vanmiddag al en nu weer. Hij is echt aan het krijsen. Avondeten ook krijsen… Alleen niet toen hij zelf mocht eten. Man wat is dit voor fase. Ik ben hier niet geduldig genoeg voor 😬 en ik kan er zo slecht tegen dat ik niet weet wat er is… Hij kon altijd zo in slaap vallen en dat is helemaal weg
2 jaar geleden
Men oh men, ze hangt overal aan m'n been. In de avond krijsen in bed. Ik haat sprongen 🙈
2 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Men oh men, ze hangt overal aan m'n been. In de avond krijsen in bed. Ik ha ...
Hier precies het zelfde. 🙈 Ze hangt de hele dag aan mijn benen. Ik zet haar ergens op de grond, loop naar de keuken en hop ze staat weer bij mijn benen. Ze wil alleen maar getild worden. Kan zich geen seconde vermaken.. Oh en ‘s avonds krijsen als ze op bed moet..
Het is een fase, het is een fase..🙈
2 jaar geleden
Reactie op Love3
Hier precies het zelfde. 🙈 Ze hangt de hele dag aan mijn benen. Ik zet haa ...
Ja vermoeiend he.. ik zei 2 weken terug nog tegen mijn man "oh, ze kan steeds beter zelf spelen". Nou, nu houdt ze me nauwlettend in de gaten. Hopelijk is deze fase snel voorbij 🙈
2 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Men oh men, ze hangt overal aan m'n been. In de avond krijsen in bed. Ik ha ...
Pfff!!! Dit he! Niet normaal! Kan verdikkie niet eens alleen naar de wc 🙈 ik gebruik deze fase m'n draagzak weer zeer intensief moet ik eerlijk zeggen, want de hele tijd op de arm tillen is voor mij echt geen doen meer 😅
Iemand enig idee hoelang deze zeer gezellige fase gaat duren? 😁🙃