6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu ook ziek het is wat het is. Laat hem wat meer spelen. En tv lekker aan

茅茅n jaar geleden

Vooral jezelf niet schuldig voelen hoor als je kind dan wat meer tv kijkt of filmpjes. Jezelf het vooral zo makkelijk mogelijk maken. Zodra je weer beter bent kun je de draad weer oppakken denk ik zo :)

茅茅n jaar geleden

Don鈥檛 worry, ik zou het althans ook doen en ik zou me ook n beetje schuldig voelen, maar je bent ziek en ook maar een mens. En als je t echt niet fijn vindt, kan misschien een bekende even oppassen of met haar de deur uit (boodschappen doen voor jou 馃槆) zodat jij ff kan slapen of wat je nodig hebt? Iig beterschap !!

茅茅n jaar geleden

Dat is ook zo ! Dankjewel

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu 34 weken zwanger, ik probeer wel altijd in de ochtend of de middag iets te ondernemen. Maar beide lukt mij echt niet meer, dus hier ook veel bankhangen. Het is gewoon niet anders. Maar voel me inderdaad best schuldig.

茅茅n jaar geleden

Zelf ziek of mama ziek? Dan mag je filmpjes kijken, limonade drinken en onbeperkt soepstengels, rijstwafels en knijpfruitjes eten. Als iedereen weer fit is, gaan we wel weer verantwoord doen.