11 Reacties

één jaar geleden

Mijne doet dit precies zo😇 ogen zijn net open en dan schreeuwtie de hele buurt bij elkaar😅. Zodra ik er dan ben issie weer stil en vrolijk

één jaar geleden

Hier hetzelfde, altijd, overdag en na de nacht. Gevoel dat je dan al 10-0 achter staat, in plaats van de kindjes die lekker in bedje lopen te kletsen en spelen wat je van iedereen hoort.

één jaar geleden

En die van jullie zijn even oud ong?😅

één jaar geleden

Bij mijn dochter van 17 maanden precies hetzelfde

één jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

En die van jullie zijn even oud ong?😅
18 maanden. Bijna altijd zo geweest vanaf geboorte al. De keren van relax wakker worden zijn minimaal en echt uitzonderingen.

één jaar geleden

Bij mij ook en 17 maanden!

één jaar geleden

Hier ligt het er aan, als ze 's nachts wakker wordt dan is het ook gillen en krijsen geblazen (ik woon gelukkig vrijstaand😂) Maar 's ochtends ligt ze rustig een uur of langer lekker te spelen met d'r slaapzak of knuffels. Als ik boven kom dan vindt ze dat wel gezellig maar speelt ze gewoon verder. Hier is het zomaar ineens ontstaan want toen ze nog kleiner was ging ze 's ochtends ook gewoon altijd huilen als ze wakker werd dus ik heb geen idee waar het aan ligt dat ze nu zo relaxed wakker wordt.

één jaar geleden

Reactie op Mamavaneendreumes

Hier ligt het er aan, als ze 's nachts wakker wordt dan is het ook gillen e ...
Ah haha had t graag willen weten hoe dat dan kan idd! Hopelijk hier ook ooit!

één jaar geleden

Hier 18 maanden oud en ook altijd huilend wakker (zodat ik hem kom ophalen volgens mij). Altijd al zo geweest. Als ik hem ophaal is alles weer prima en wijst hij al naar de deur van Lets go! Haha

één jaar geleden

Reactie op maybabyx

Hier 18 maanden oud en ook altijd huilend wakker (zodat ik hem kom ophalen ...
Ohh hier t zelfde ja.. zijn nu dus maar de hardere weg ingeslagen.. 😫

één jaar geleden

Als onze kleine sochtends wakker wordt dan is het vaak ook meteen een beetje zeuren en jengelen. Als we te lang wegblijven wordt het vervolgens harder jengelen haha! Is heel normaal hoor denk ik. Zodra ik of mijn man dan binnenkomt is het meteen weer goed