15 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde nu al sinds zaterdag zelfs continu een temperatuur van rond de 40

2 jaar geleden

Er heersen allerlei verkoudheidsvirussen mede dankzij (halleluja ja daar komt ie weer) corona. In ziekenhuis liggen ook veel baby’s en jongere kindjes met bijv RS virus. Terwijl ook dit virus meestal juist van okt-april met name rond woekert zijn er nu dus ook midden zomer telkens verschillende uitbraken en kindjes ziek.

2 jaar geleden

Reactie op Sigis

Er heersen allerlei verkoudheidsvirussen mede dankzij (halleluja ja daar ko ...
Klinkt super logisch… maar ze is echt continu verkouden met verhoging 😩. We moeten er maar door heen denk ik

2 jaar geleden

Hier ook zo eentje! 5 december in het ziekenhuis belandt met rsv en sindsdien (zeker in de winter, nu iets beter) echt wel zwakke luchtwegen. Wij hebben tot maart om de 2 weken moeten puffen, ook telkens gepaard met koorts. Het is idd echt wat uitzitten🙈 gelukkig heeft mijn zooNtje er ook niet al te veel last van, blijft goed eten en drinken en spelen🤷‍♀️

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook. Wordt morgen geholpen, krijgt buisjes en neusamandelen eruit. Ze bleek slijm in haar oren te hebben en daardoor pakt ze elk virus op. Hopelijk knapt ze daar van op🙏

2 jaar geleden

Reactie op Tamdo

Mijn dochtertje heeft dit ook. Wordt morgen geholpen, krijgt buisjes en neu ...
Wij zijn net ook weer bij de ha geweest en hebben nu een doorverwijzing naar de KNO… hopen dat ze wat kunnen doen voor haar

2 jaar geleden

Zou het geen hooikoorts kunnen zijn? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Zou het geen hooikoorts kunnen zijn? 🙈
Ja dat dacht ik dus ook, omdat ik er zelf heel veel last van heb… De huisarts zei dat ze daar nog te jong voor is🤨

2 jaar geleden

Reactie op Sigis

Er heersen allerlei verkoudheidsvirussen mede dankzij (halleluja ja daar ko ...
Ik hoor dit toch ook van iedereen als verklaring. Ons meisje is eigenlijk ook nooit langer dan 2 weken gezond, lijkt het wel. Ze pikt gewoon elke week een virusje op in de opvang denk ik. Heel irritant en zielig, maar niet abnormaal, denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op RomyBr

Ja dat dacht ik dus ook, omdat ik er zelf heel veel last van heb… De huisa ...
Bijzonder.... volgens mij kan dat gewoon ook bij kleine kindjes 🙈 zag net pat je berichtje dat jullie doorgestuurd zijn! Hopelijk snel meer duidelijkheid wsnt snap dat dit heel e erg vervelend is!

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Bijzonder.... volgens mij kan dat gewoon ook bij kleine kindjes 🙈 zag net ...
Mijn dochtertje is door de KNO arts gediagnosticeerd met op zijn minst hooikoorts, mogelijk bredere allergie voor huisstofmijt, dieren ed. Ze krijgt nu sinds een paar dagen medicijnen. Eens zien wat het op gaat leveren. Ook zij is chronisch verkouden, heeft al meermaals oorontsteking gehad en is vaak ziekig (zeker de afgelopen periode). Ik had het eerder al eens bij de huisarts gevraagd toen ik daar toch was voor wat anders omdat ze al lang veel in haar oogjes wreef (En ik dat herken van mezelf), de huisarts zei toen ook dat het niet kon. De KNO arts zei dat baby's nooit horen te niezen, nou dat gebeurd hier ongeveer 100x per dag... dus als je kindje niest zou ik het zeker laten uitzoeken

2 jaar geleden

Reactie op Ivog

Mijn dochtertje is door de KNO arts gediagnosticeerd met op zijn minst hooi ...
Wat slecht dat huisartsen dit niet blijken te weten!! Hopelijk slaan de medicijnen aan bij je dochtertje!

2 jaar geleden

Hier net zo, wij zijn nu door gestuurd naar de kno en kinderarts. Onze kleine man is nu al zeker 9 maanden ziek geweest , pakt elk virus op. Door het ziek zijn ontwikkelt hij zich ook langzamer omdat er veel energie naar het herstellen gaat.

2 jaar geleden

Hier pikte ze ook alle virussen mee. Werd er gek van. En toen heeft ze op lang aandringen een puffer gekregen en toen was ze eindelijk na maandenlang verkouden te zijn er vanaf.

2 jaar geleden

Hier ook continu ziek! En ik ook daardoor. Mijn partner nauwelijks. Mijn huisarts doet het af als: “normaal door de opvang”. Maar zelf loop ik al lang bij de KNO door chronische verkoudheid en ik herken het ook bij mijn zoontje. Toch eens een doorverwijzing vragen. Nu loopt ook weer het groene snot uit zijn neus.