26 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BeautifulSoul
Ik sta al bijna 2 uur aan de lijn voor dokterswacht om even m'n zoontje hee ...
Dat meen je niet! Wat erg zeg.. Ben je inmiddels geholpen?
Verhalen hier zijn herkenbaar, wij sukkelen ook al maanden van de ene ziekte naar de andere. Onze huisarts geeft aan dat er nu na Corona veel virussen rondgaan en ze heel veel kleintjes steeds terugziet. Zo zielig he 😔 en eerlijk gezegd ondertussen ook heel vermoeiend al die ontroostbare nachten..
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Dat meen je niet! Wat erg zeg.. Ben je inmiddels geholpen?
Verhalen hier ...
Nee helaas... ik weet niet meer wat ik moet doen, hij is zo ontroostbaar en zoveel hoesten.. ik denk heel veel taai slijm in de keel 😭😭😭😢
2 jaar geleden
Hij ligt nu in mijn handen en ben hem aan het wiegen en hij hoeste echt heeel veel ik denk dus vastzittende slijm😢
2 jaar geleden
Reactie op BeautifulSoul
Hij ligt nu in mijn handen en ben hem aan het wiegen en hij hoeste echt hee ...
Ach liefie toch, wat sneu zo ziek! Beste plek om te zijn dan dicht bij mama he. Hopelijk helpt de zetpil wel wat. Ik zou m op tijd weer de volgende dosis geven zodat het blijft werken.
Succes vannacht! En als je het niet vertrouwt toch nog maar de huisartsenpost bellen ❤
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Ach liefie toch, wat sneu zo ziek! Beste plek om te zijn dan dicht bij mama ...
Ik merk dat de zetpil echt helpt slaapt hij ook van door gelukkig, dokterswacht heb ik opgegeven want een wachtlijst van hier tot daar stond gister weer 25 minuten te wachten en nog kreeg ik geen medewerker aan de lijn... Dan denk ik laatmaar...