7 Reacties

één jaar geleden

Het is vreselijk, ons zoontje is 26 mei 2 geworden, te vroeg geboren, heerlijk ventje, maar dat slapen! Van alles geprobeerd, maakt niet uit hoelang hij overdag slaapt (kan een half uur zijn, een uur, soms 2! Dan sta ik in de kamer te juichen) Maar altijd komt hij in de nacht! Heeft nog nooit doorgeslapen, wordt op de meest rare tijden wakker en soms begint zijn dag al om 4 uur/half 5! Ik neem hem uiteindelijk mee in bed, soms slaapt ie wel weer verder, maar zoals vandaag niet 😆 Het is ook niet zo dat ie het dan overdag in gaat halen, dus er is echt geen touw aan vast te knopen... Wordt er ook af en toe gek van....

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal! We hadden een logeerbed bij mijn zoon op slaapkamer staan zodat wij ernaast konden liggen. Tot dat hij ineens bedacht dat het logeerbed beter is dan een ledikant 😅 nadat dat dus een aantal nachten perfect ging hebben we maar een eenpersoonsbed gekocht voor hem en sindsdien gaat inslapen goed en de nachten ook. Waarom geen idee maar dat was dus gewoon de oplossing nadat we al anderhalf jaar gebroken nachten hadden

één jaar geleden

Ach wat heftig hè… Ik begrijp je als geen ander, ik heb vorige week voor €900 aardstralen laten blokkeren thuis 😵‍💫 Wanhoop… Hij wordt bijna twee en wordt nog steeds tussen de 4-8 keer wakker 🥴 Uiteindelijk…. Komt het goed… Heel veel sterkte 😘

één jaar geleden

Hier ook een oververmoeide verdrietige mama die voor de zoveelste nacht naast t bedje van 1 van mijn zoontjes zit. Oo ik ben er zo klaar mee I feel you!

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. Wij hebben een familiebed, maar ze valt alleen in slaap als er iemand bij haar ligt. Dit duurt sinds een maand minimaal een uur met uitloop na 2 uur. Wij zitten ook met onze handen in het haar wat we moeten doen. Laatst voor het eerst een dag geen middagslaapje gedaan en toen sliep ze met 10 min in de avond maar was oververmoeid en we vinden haar eigenlijk nog te jong.. dus zeker herkenbaar voor ons!

één jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ach wat heftig hè… Ik begrijp je als geen ander, ik heb vorige week voor €9 ...
Nog even een toevoeging, geloof aub niet in die aardstralen 🫣😵‍💫 Voordat ik die man contant zou gaan betalen ging ik hem even testen en hij slaagde totaal niet! Dus ook al hoor je goede verhalen het is helaas oplichterij…

één jaar geleden

Reactie op NinaLu

Nog even een toevoeging, geloof aub niet in die aardstralen 🫣😵‍💫 Voordat ...
Dit is geen verzinsel hoor. In mijn ouderlijk huis vroeger stikte het er van! Zowel mijn moeder als mijn oudste broer hadden er superveel last van. Mijn vader kan ze wel opsporen (met succes haha!) en ook meteen door gehandeld. D.m.v. hoefijzers onder het bed/matras te leggen sliepen ze meteen een stuk rustiger. Ook had mijn moeder geen last meer van aangezichtspijnen