Hoi moeders,
Ik zou graag een ervaring delen en hoop wat moed te putten uit jullie reacties. Ik Ben momenteel zwanger, ik weet niet precies hoe ver omdat ik direct na een miskraam in juli weer zwanger ben geraakt. Ik denk ergens rond de 6 a 7 weken.
De miskraam van juli was mijn tweede miskraam , voor de geboorte van mijn dochtertje Anna had ik ook een miskraam.
Ik had anderhalve week geleden een positieve test (we waren op vakantie en mijn man en ik moesten een Italiaanse apotheek in om een zwangerschapstest te halen 😅). Hadden het totaal niet verwacht omdat ik net een miskraam had gehad. Maar het was wel zo, dus we waren zo blij verrast! En ik voelde me ook wel zwanger, enorm moe, gevoelige tepels op het moment mn dochtertje bij mij dronk, duizelig.
Inmiddels even verder en ik heb het idee dat de gevoelige tepels ineens weg zijn. Ook lijkt het of de dipstick tests die ik doe minder fel testen. Mijn eerste echo is pas over anderhalve week dus stiekem maak ik mezelf nu helemaal gek met het mezelf afvragen of het opnieuw misgaat.. pfff het is zo moeilijk nog af te wachten 😔
Zijn er hier meer moeders die dit herkennen? Dat symptomen plots weg leken en het alsnog wel goed zat? Bij de miskraam van juli was ik redelijk nuchter eronder maar nu voel ik me bij voorbaat al erg zenuwachtig erbij...