7 Reacties

5 jaar geleden

Zou er heel graag gebruik van maken, maar voor ons helaas te ver weg.. :( Ik heb begrepen dat er lange wachtrijen zijn om je in te schrijven, dus ik zou niet te lang wachten!

5 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Zou er heel graag gebruik van maken, maar voor ons helaas te ver weg.. :( ...
Ja ik zag inderdaad ook dat het vooral in grote steden te vinden is... Wij moeten dan ook iets langer rijden, daarom vraag ik me af of het het waard is ☺️

5 jaar geleden

Ik heb er verder geen ervaring mee. Ik ken wel wat mensen via mijn werk, die er wel een stuk voor rijden. De dichtstbijzijnde voor ons is Zutphen. Ik hoor er wel goed verhalen over, maar zelf dus geen ervaring mee. Wij gaan het niet doen, lijkt mij niet de moeite waard. Mocht het reguliere consultatie bureau dingen “gek” vinden dat is dat maar zo, je weet zelf ook wel wat het best is denk ik toch. Op internet is ook super veel te vinden. En mochten er toch “dingen” zijn dan is een (eenmalige) afspraak met een antroposofische arts makkelijker lijkt mij, zoals bijv. Dr Slot of Loïs Eigenraam.

5 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Ik heb er verder geen ervaring mee. Ik ken wel wat mensen via mijn werk, di ...
Ja dat is ook wel weer zo, wat mij wel heel erg aansprak is dat ze over het algemeen ook wel wat weten over plantaardige voeding, en wij willen ons kind vegan opvoeden. Ik wil daar graag advies over krijgen hoe we dat het beste kunnen doen, maar ik heb het idee dat ze bij een normaal consultatiebureau er niks van af weten en het toch gaan afkeuren en daar heb ik niks aan 😅

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Ja dat is ook wel weer zo, wat mij wel heel erg aansprak is dat ze over het ...
Een tikkeltje offtopic: https://proveg.com/nl/5-pros/baby-veganistisch/ Misschien ken je deze organisatie al, maar ze hebben vegan voedingsschema's voor verschillende leeftijden en je kunt je aansluiten bij een facebookgroep (mocht je dat hebben).

5 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Thanks! Die organisatie ken ik inderdaad en ben inderdaad ook al lid van de Facebook groep, dus daar ga ik zeker ook voor tips kijken ☺️

5 jaar geleden

Ik heb goede ervaringen met een gewone consultatiebureau. Waarom vraag je er niet naar? Tegenwoordig kun je online chatten en vanuit daar kun je altijd je conclusies trekken. Vegan is toch meer van deze tijd dus je zult heus niet de enige zijn😉. Ik denk dat ze liever vegan mensen zien dan alleen maar troep eten aan een baby of kind geven. Ik heb echt met mijn dochter 0,0 gezeik gehad en ze is inmiddels 2,5 jaar. Doe wat goed voelt, maar veroordeel niet op voorhand 😊