6 Reacties

4 jaar geleden

Dit is de baby carrier

4 jaar geleden

Je kunt het beste naar een winkel gaan (als het weer mag natuurlijk) om ze beide even te passen en te proberen. Wat de een lekker vindt zitten, is voor de ander niet fijn. Kijk ook naar wat jij fjjn vindt om je kindje in en uit te tillen, ook dat verschilt per persoon.

4 jaar geleden

Ik kreeg bij mijn 1e als tip om dit pas aan te schaffen als het kindje er is. Zodat je met kindje kan passen. Ik heb nu een draagdoek van bykay. Het is even oefenen met het knopen, maar het zit wel heel fijn. Met 2 jaar en 3 maanden past hij er nog steeds in.

4 jaar geleden

Ik zou ook kijken als de baby er is voor je iets koopt wat duur is een waarvan je niet weet of je het fijn vindt. Je weet ook niet hoe alles loopt na de geboorte. Ik had zelf zo n rugklachten dat het toen gewoon niet kon om hem zo te dragen.

4 jaar geleden

Je zou de podcast Podnataal seizoen 1 aflevering 7 een keer kunnen luisteren. Die gaat speciaal over de draagdoek. Al is Romy Boomsma wel een soort van ambassadeur van Artipoppe. Maar ze heeft wel goede tips.

4 jaar geleden

Ik zou niet te veel geld hieraan besteden, ik heb meerdere vriendinnen die Artipoppe kochten en daarnaast nog een carrier omdat ze he zo tegen viel. Ik had bij mijn eerste een Björn carrier gekregen die ze op de rommelmarkt kochten voor €5, beste koop ooit!