20 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een draagzak van ergobaby gekocht. En deze werkt heel makkelijk en is een stuk goedkoper dan een draagzak van artipoppe.

5 jaar geleden

Ik vind de artipoppe draagzakken ook echt zooo prachtig maar ook o-zo duur! Ben daarom voor een draagzak van ByKay gegaan, die hebben ook hele leuke printjes en stuk betaalbaarder ☺️.

5 jaar geleden

Ik heb de tula free to grow bij mijn zus geprobeerd, vind de artipoppe hartstikke duur, en vind ergens de Tula free to grow best nog wel overeenkomen maar kan het natuurlijk mis hebben 🤭! Lastig he

5 jaar geleden

Ik heb een tula free to grow, super veel gebruikt. En heel tevreden over. De Artipoppe Zeitgeist heeft gekruiste banden aan de achterzijde, dat heeft de mijne niet. Die moet je boven nog dichtklikken. Weet niet of die gekruisde banden prettiger zijn. Weet niet of hier vrouwen zijn die beide hebben?

5 jaar geleden

Merk is heel persoonlijk. Eigenlijk zou je even moeten passen bij een draagconsulent. Zou zonde zijn als het je niet lekker zit 😉 Ik heb meerdere merken draagzakken en doeken. Sommige nieuw, andere via marktplaats. Ik vind knopen best fijn bijvoorbeeld, maar gespen kunnen ook praktisch zijn. Het is maar net wat je ligt. Bij een wandelwagen van honderden euro's wil je eigenlijk ook even voelen/testen voor je het koopt.

5 jaar geleden

Ik vond de artipoppe heel mooi. Zoekopdracht op marktplaats in kleur die ik wilde en na tijdje kon ik 'm in de buurt voor 250 euro kopen. Met doos, boekjes etc. hij ziet er nog uit als nieuw. Waar ik woon is geen stoep, veel smalle wandelpaden en lopen iedere dag uur met de hond. Dus ik denk dat ik een draagzak dagelijks gebruik en de kinderwagen amper. Ze gaan op marktplaats heel snel weg voor 250-300 euro, dus als je er zuinig op bent kost hij maar 100-150 euro 🙂.

5 jaar geleden

Ik heb een draagzak van artipoppe, het is echt heel fijn. Ik heb er eerst 1 gekocht om uit te proberen, ik heb er nu meerdere die dan bij me outfit passen. De artipoppe is echt een aanrader vindt ik. Ik gebruik hem minimaal 1. En ik vindt de printjes ook heel leuk😊

5 jaar geleden

Mocht je een Artipoppe willen met 50 euro korting, dan kun je deze code gebruiken: https://referral.shop.artipoppe.com/l/1SONJATOREN37/ Kreeg dit bij mijn draagzak.

5 jaar geleden

Welke van versie van Artipoppe is een aanrader?

5 jaar geleden

Reactie op lalalola

Ik vind zelf de zeitgeist heel fijn, omdat het een kwestie is van dichtklikken en klaar. Ook voor mijn man, want ik vind een geknoopte doek wel vrij vrouwelijk altijd en toch wat meer gedoe om het goed te krijgen (hoewel het hem geen bal kan schelen dat het er vrouwelijk uitziet, ook het printje niet 😂)

5 jaar geleden

Reactie op lalalola

Is trouwens wel pas geschikt vanaf kledingmaat 62/68. Dan kunnen ze er echt heel goed in zitten. Artipoppe beweert zelf dat het vanaf newborn is, maar dan zijn ze eigenlijk nog echt een beetje te klein om echt in M-houding te zitten (beentjes en kontje vormt van de achterkant de letter M)

4 jaar geleden

Ik wil graag een artipoppe draagzak gaan kopen op de site staat dat hij van newborn 3.2kg tot 20kg gaat. Kleine man is nu bijna 6 kilo en 59 cm lang kan hij hierin al gedragen worden of is hij nog te groot? Ik ben opzoek naar ervaring nadat ik lees op Facebook dat hij veel te groot is voor newborns.

4 jaar geleden

Ik ben heel erg blij met de Artipoppe Zeitgeist. Mijn zoon ging er al vanaf 3 weken korte momentjes in. Het ging prima, maar nu is hij 8 weken en merk ik wel dat hij steeds stabieler gaat zitten. Wel prijzig inderdaad (ik had hem als gezamenlijk cadeau bij mijn babyshower gekregen), maar tot nu toe echt de moeite waard. Hoewel ik de printjes ook heel tof vind, hebben wij gekozen voor de plain zwarte versie, die kan mijn vriend ook goed hebben :)

4 jaar geleden

Is trouwens wel pas geschikt vanaf kledingmaat 62/68. Dan kunnen ze er echt ...
Ben ik niet met je eens. Als je hem goed afstelt kan het prima vanaf de geboorte.

4 jaar geleden

Ik heb een zeitgeist en ben er heel blij mee. Mijn dochter zit er vanaf 2e week in, maar is wel lang. Ze is nu 9 weken en zit steeds beter. Hoog draagcomfort en makkelijk af te stellen als je partner er ook gebruik van wil maken!

4 jaar geleden

Ik wil graag een artipoppe draagzak gaan kopen op de site staat dat hij van ...
Ik heb er toevallig twee thuis. Eerst 1tje maar we zijn zo fan dat we 2 weken geleden nog 1 hebben gekocht. Onze dochter is 8 weken, is met 3600 gram geboren en we hebben haar gelijk vanaf het aller eerste begin erin gehad. Kan hartstikke goed! Je kan hem op 4 maten afstellen :-) Mocht je er 1 aanschaffen, kan je via deze code €50 korting krijgen: https://referral.shop.artipoppe.com/l/1SILKEBROOK26/

4 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Ik heb er toevallig twee thuis. Eerst 1tje maar we zijn zo fan dat we 2 wek ...
Ik heb er begin deze avond de Leopard besteld hopelijk ben ik net zo enthousiast als bijna iedereen die er een heeft 😃

4 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Ik heb er toevallig twee thuis. Eerst 1tje maar we zijn zo fan dat we 2 wek ...
Hii , ik heb toevallig mijn eerste draagzak van AP binnen gehad. Maar hoe kan ik hem precies op 4 verschillende maten afstellen ? Ben nog zoekende hoe ik hem het beste laat zitten 🙈

4 jaar geleden

Hii , ik heb toevallig mijn eerste draagzak van AP binnen gehad. Maar hoe k ...
Als het goed is zit er een boekje bij, maar als je hem geleverd krijgt staat hij normaliter op de kleinste maat :)