9 Reacties

2 jaar geleden

Zit ze voor of achterin? Ons zoontje maakt ook altijd een drama van de auto ritten, maar sinds hij voorin zit, en me kan zien, dan is het goed! We zingen dan liedjes bijvoorbeeld

2 jaar geleden

Hier al niet mogelijk vanaf geboorte, dus ik lees mee 🥲

2 jaar geleden

Nu met m'n dochter gaat het nog goed maar ik weet nog bij m'n andere dochter ging het ook zo enorm drama rond die leeftijd, tot ze in het andere zitje kon en rechtop kon zitten. Toen vond ze het heerlijk. Dus wie weet is dit bij jou meisje ook zo. Ik hoop het! Want is niet ontspannen zo hè

2 jaar geleden

Hier ook draaaaama… Wij gaan nu voor een elektrische fiets voor de korte afstanden. Dat vindt ze geweldig! Kan ze lekker om zich heen kijken. Als ik lange afstanden moet rijden probeer ik het tijdens slaaptijden te doen in de hoop dat ze in slaap valt of ik vraag iemand mee. Dan kan die persoon haar ‘entertainen’ 😅. Als er niemand mee kan vraag ik ook nog wel eens een auto van familie te leen waarbij de maxi cosi voorin kan zodat ik haar nog een beetje kan vermaken. Ik denk soms ook dat het ligt aan de maxi cosi. Die is (bij ons) een beetje naar achteren gekanteld. Ik heb nog de hoop dat overschakelen naar een groep 1 autostoel gaat helpen, omdat die vaak iets rechter op zijn geloof ik. Misschien is dat voor jou ook nog een idee?

2 jaar geleden

Hier was dat bij mijn dochter het zelfde, tot ik haar stoeltje omdraaide..ze zit nu met haar gezicht naar voren toe en vind auto rijden nu helemaal fantastisch 😁

2 jaar geleden

Wat goed! Ik ga het omdraaien proberen! Ze buigt ook steeds naar voren als ik het zo bedenk. Misschien een teken dat ze wat meer recht op wil zitten.

2 jaar geleden

Reactie op merelbirdie

Hier ook draaaaama… Wij gaan nu voor een elektrische fiets voor de korte af ...
Hier heeft inderdaad het overschakelen naar een autostoel echt geholpen. Zit goed, ook een stuk hoger en kan lekker naar buiten kijken!

2 jaar geleden

Wij geven, wat waarschijnlijk echt not done is🙈, altijd een flesje met koude thee of een klein beetje roos vicee😅 wel met tussen de autostoel en de deur in een tas, want anders gooit ie m naast de stoel en als ie kwijt is dan is het drama🙈😅

2 jaar geleden

Onze zoon is 5 en het is al sinds de geboorte een drama. De 2e van 11 maanden tot nu toe hetzelfde verhaal 🥴