21 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de lorelli aviator bij mamaloes besteld (ook tekoop bij bol.com trouwens). Die is en met gordel en met isofix te bevestigen. Handig voor nu en voor in de toekomst als je wel isofix zou krijgen. Is van 0-36kilo en draaibaar en ook nog in 4 ligstanden te stellen. Ik vind hm ideaal
2 jaar geleden
Reactie op Baby2706
Dankjewel voor je reactie. Is deze ook draaibaar met de autogordel? Hoe vin ...
Nee met autogordel is die niet draaibaar, maar volgens mij is dat geen enkel stoeltje die je met de gordel moet vastmaken omdat je deze altijd door het harnas moet steken voor de stabiliteit
2 jaar geleden
Vind dat vreselijke autostoelen. Je ligt bijna boven op je kindje om de gordel vast te maken😂
Wij hebben hem weer verkocht via marktplaats..
2 jaar geleden
Wij hebben er een van de Hema. Echt top en niet mega duur. Even goed kijken want ze lijken erg op elkaar, de een is met isofix en de ander met de gordel!
Onze zoon (10 maanden) gaat wel vooruit omdat achteruit niet te doen was om hem er in te krijgen. Dan moet hij over de gordel heen die dan midden in de deuropening zit. Niet handig. Aan de andere kant hij vind het prachtig dat hij ons kan zien dan in de auto en dat hij beter naar buiten kan kijken. Dus dat maakt het autorijden voor ons ook weer wat lekkerder☺
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Ik heb bij vanasten de maxi cosi axxis gekocht. Die gaat wel uit de verkoop ...
Je hoeft hem maar een keer goed te bevestigen op de achterbank met de gordel en hier op de foto staat hij gedraait naar de opening. Hij kan ook een ligstand wat fijn is als hij in slaap valt. Dan hangt zijn hoofdje ook niet voorover.
2 jaar geleden
Reactie op Iris2103
Ik heb er eentje van joie. Deze kan met riem of met ISO. Gebruik het zelf ...
Weet je welke? Of is er maar 1 ?
2 jaar geleden
Wij hebben die van de Hema.. vanaf geboorte..
Absoluut niet dat er een uk van 3mnd in kan, maar mn zoon van 9mnd zit er nu pas goed in 👍
Gewoon 1x met de gordel vast en klaar..