21 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi axiss. Prima stoel en met gordel 😄

2 jaar geleden

Kijk op mamaloesbabyshop daar hebben ze nog veel autostoelen die met de gordel kunnen worden bevestigd

2 jaar geleden

Ik heb de lorelli aviator bij mamaloes besteld (ook tekoop bij bol.com trouwens). Die is en met gordel en met isofix te bevestigen. Handig voor nu en voor in de toekomst als je wel isofix zou krijgen. Is van 0-36kilo en draaibaar en ook nog in 4 ligstanden te stellen. Ik vind hm ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Ik heb de lorelli aviator bij mamaloes besteld (ook tekoop bij bol.com trou ...
Dankjewel voor je reactie. Is deze ook draaibaar met de autogordel? Hoe vinden jullie het gebruik van het stoeltje met autogordel?

2 jaar geleden

Mijn man heeft de joie stages in de auto staan, met gordel

2 jaar geleden

Reactie op Baby2706

Dankjewel voor je reactie. Is deze ook draaibaar met de autogordel? Hoe vin ...
Nee met autogordel is die niet draaibaar, maar volgens mij is dat geen enkel stoeltje die je met de gordel moet vastmaken omdat je deze altijd door het harnas moet steken voor de stabiliteit

2 jaar geleden

Vind dat vreselijke autostoelen. Je ligt bijna boven op je kindje om de gordel vast te maken😂 Wij hebben hem weer verkocht via marktplaats..

2 jaar geleden

Wij hebben ook de maxi cosi axiss met gordel en is dan gewoon draaibaar autogordel hoef je in principe nooit los te maken tenzij je de stoel er helemaal uit wilt hebben natuurlijk

2 jaar geleden

Wij hebben er een van de Hema. Echt top en niet mega duur. Even goed kijken want ze lijken erg op elkaar, de een is met isofix en de ander met de gordel! Onze zoon (10 maanden) gaat wel vooruit omdat achteruit niet te doen was om hem er in te krijgen. Dan moet hij over de gordel heen die dan midden in de deuropening zit. Niet handig. Aan de andere kant hij vind het prachtig dat hij ons kan zien dan in de auto en dat hij beter naar buiten kan kijken. Dus dat maakt het autorijden voor ons ook weer wat lekkerder☺

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik heb bij vanasten de maxi cosi axxis gekocht. Die gaat wel uit de verkoop begreep ik. Dat was ook de enige autostoel die je met gordel kunt bevestigen die je ook kunt draaien.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik heb bij vanasten de maxi cosi axxis gekocht. Die gaat wel uit de verkoop ...
Je hoeft hem maar een keer goed te bevestigen op de achterbank met de gordel en hier op de foto staat hij gedraait naar de opening. Hij kan ook een ligstand wat fijn is als hij in slaap valt. Dan hangt zijn hoofdje ook niet voorover.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Je hoeft hem maar een keer goed te bevestigen op de achterbank met de gorde ...
Super dankjewel voor je reactie en foto! We gaan deze bestellen

2 jaar geleden

Prenatal heeft deze nu ook voor 139,-

2 jaar geleden

Ik ben ook hopeloos opzoek. Maar ik wil wel rear facing voor de veiligheid. Iemand daar tips voor? De axxis is forward geloof ik toch?

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Ik ben ook hopeloos opzoek. Maar ik wil wel rear facing voor de veiligheid. ...
Voor zover ik het weet hebben ze geen rear facing voor gordelsysteem🥺 Had dat ook graag tot hij 15 maanden was. En de axxis is alleen iid forward.

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van joie. Deze kan met riem of met ISO. Gebruik het zelf met de riem. Kan zowel achter als voor uit geplaatst worden , groeit mee met kind, van baby tot 36 kg.

2 jaar geleden

Reactie op Iris2103

Ik heb er eentje van joie. Deze kan met riem of met ISO. Gebruik het zelf ...
Weet je welke? Of is er maar 1 ?

2 jaar geleden

https://www.babypark.nl/joie-stages-autostoeltje.html?color=31&gclid=Cj0KCQjw6J-SBhCrARIsAH0yMZhfgN1X_y-4WvAwa2USfYjXtXFMjfoDHJSn-K_TlMtp6BJsnCVxW44aAgZ2EALw_wcB deze is zonder isofix en kan rear faced zo te lezen!

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

https://www.babypark.nl/joie-stages-autostoeltje.html?color=31&gclid=Cj ...
https://www.babypark.nl/kidsriver-sam-autostoeltje-zwart.html deze ook! Alleen dus niet draaibaar..

2 jaar geleden

Wij hebben die van de Hema.. vanaf geboorte.. Absoluut niet dat er een uk van 3mnd in kan, maar mn zoon van 9mnd zit er nu pas goed in 👍 Gewoon 1x met de gordel vast en klaar..