35 Reacties
3 jaar geleden
Die van de Hema hebben we nu een aantal weekjes! Kan vanaf 0 kg gebruikt worden! Super handig! Kan in zit houding en half lig houding!
3 jaar geleden
In mijn auto hebben we een vaste autostoel. Maar als ze daar in in slaapt valt is ze echt nog te klein. Dan valt de koppie naar voren zeg maar. Onze dochter is nu bijna 6 maanden en ik vind de maxi cosi nog wel echt het veiligst!
3 jaar geleden
Reactie op Mariekje1988
In mijn auto hebben we een vaste autostoel. Maar als ze daar in in slaapt v ...
Hoe groot is jou dochtertje? Onze kleine man is ongeveer net zo oud maar wel behoorlijk groot namelijk😅wij wilden eigenlijk ook sws gaan voor een autostoel die nog wat plat kan, want die zijn er volgens mij toch? Dacht ik? 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Hoe groot is jou dochtertje? Onze kleine man is ongeveer net zo oud maar we ...
Ja die heb je wel denk ik.
Ze is echt een joekel ver boven de curve inmiddels meer dan 72 cm
Ligt er ook aan hoe goed ze kunnen zitten. Ons dochtertje zit nog niet zo steady. Maar als ze wakker is, kan ze wel goed in de stoel zitten.
3 jaar geleden
Reactie op Mariekje1988
Ja die heb je wel denk ik.
Ze is echt een joekel ver boven de curve inmidde ...
Aah, dankjewel! Hier nog zn "joekel" van 7,8 kilo en 70cm 😋
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Bij de Prenatal zijn er nu een hele boel in de aanbieding ivm black friday. ...
Wat vond je van deze? Ben je nog wezen kijken?
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Ik ben wezen kijken ja. Maar kwam er achter dat wij geen iso fix hebben, du ...
🙈🤣
Wij zijn vandaag ook wezen kijken, bij ons werd gezegd dat als je m vanaf autostoel groep 1 ging gebruiken, dus zodra voorwaarts vervoerd mag worden, ie wel met de gordel kan 🤷🏼♀️ ik wilde graag alvast overstappen, maar nu zeiden ze ook dat de maxicosi voor nu altijd de veiligste optie is 🤔 waarom worden er vaste stoelen voor newborns verkocht dan... ik zie door de stoelen het bos niet meer🤣
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Ja precies, vanaf groep 1. Dat duurt vast nog een tijdje, dus wij wachten n ...
Denk het ook wel! Wij hebben alvast besteld, want wij moeten er twee 🙈😅
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Ik ben wezen kijken ja. Maar kwam er achter dat wij geen iso fix hebben, du ...
Niet dit onderwerp en misschien ook totaal niet je bedoeling, maar je kunt vaak zelf de beugels voor isofix in je auto monteren. Heb het zelf bij de auto van m’n vriend gedaan (hele oude Volvo). Monteren stelt echt niets voor en we hebben er echt wel gemak van.
2 jaar geleden
Beetje primitieve foto (zit ook achter de pc, haha) maar als je de baby al rechtop vooruit wilde zetten is ie nog te klein. Vooral omdat het nekje nog niet sterk genoeg is bij remmen volgens mij. Je kunt wel een groep 0 autostoel kopen, met een vaste stoel in de auto ipv een losse maxicosi. Maar dan moeten ze nog steeds naar achteren kijken tot 15 maanden 😊
2 jaar geleden
Reactie op Mehheh
Beetje primitieve foto (zit ook achter de pc, haha) maar als je de baby al ...
Wij hebben nu een vaste autostoel aangeschaft die je kunt draaien die ook achterwaarts vervoerd kan worden, maar ook daarbij werd dus door de verkoopster verteld dat de maxicosi alsnog de veiligste optie is🤷🏼♀️ terwijl het een 0-1-2-3 groep is