35 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Ik heb gehoord dat dat niet “mag”. Geen idee hoor?
Idd, had dat ergens ook gelezen. Wij gaan ook echt niet achteraf isofix beugels monteren. Vertrouw dat voor geen meter ook.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wij hebben nu een vaste autostoel aangeschaft die je kunt draaien die ook a ...
Een groep 0123? Ik wist niet eens dat dat bestond joh! 🙈😁 Jah, vreemd idd... Ik zou hem persoonlijk dan vanaf 12 maanden gaan gebruiken, just to be on the safe side!

2 jaar geleden

Reactie op Mehheh

Een groep 0123? Ik wist niet eens dat dat bestond joh! 🙈😁 Jah, vreemd idd ...
Haha ja kennelijk wel! Van geboorte tot 12 jaar (of 36kilo) helemaal in te stellen, blijf je niet steeds nieuwe kopen 🙈

2 jaar geleden

Ik heb een stoeltje van joie. Deze kan met en zonder isofix. Tot ik dacht 15 maanden kun je hierin kind ook achterwaarts vervoeren. Stoeltje groeit mee dus je hoeft nooit een andere aan te schaffen. Ik gebruik deze nu bij mijn oudste. Ze zit erin sinds ze ik denk een maand of 9 was, ze wordt bijna 5 en zit er nog prima in.

2 jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

In mijn auto hebben we een vaste autostoel. Maar als ze daar in in slaapt v ...
Idem!

2 jaar geleden

Reactie op Liine123

Wij hebben een 360° draaiende stoel. Super !
Welke hebben jullie? Ben ook aan het orienteren namelijk

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Idd, had dat ergens ook gelezen. Wij gaan ook echt niet achteraf isofix beu ...
Beetje laat maar ik heb dat door de garage laten doen. Ik heb nu zelfs een isize stoeltje in mijn oude autootje. Ze hebben het erin gelast en lassen is echt heel stevig. Zelf zou ik het ook niet zo snel doen maar bij de garage weten ze echt wel wat ze doen. Was maar 100 euro kwijt, 50 voor de isofix en 50 voor het lassen.

2 jaar geleden

Wij hebben vorige weekend de Joie autostoel aangeschaft. Dure aanschaf maar deze gaat mee tot ongeveer 7 jaar. Is 360 graden draaibaar.

2 jaar geleden

Reactie op Mandy.

Wij zijn ook aan het kijken. Ik denk dat wij voor de maxicosi Axiss gaan, n ...
Deze is wel pas vanaf 9 maanden 9 kilo te gebruiken en kan alleen naar voren. Terwijl je kindje tot min 1,5 jaar naar achter moet zitten ☺️

2 jaar geleden

Zou sowieso niet zoiets zelf laten maar idd bij een garage ofzo. Voor €100 zou ik dat ook wel hoor, al weet ik niet hoelang onze auto nog mee zou gaam😅 Maar dan ik wel een autostoel kopen voor isofix, en mochten we een nieuwe auto moeten kopen, liefst een met isofix.

2 jaar geleden

Reactie op kimbeerly1992

Wij hebben vorige weekend de Joie autostoel aangeschaft. Dure aanschaf maar ...
De joie i spin? Had gelezen dat die groot uitvalt??

2 jaar geleden

Reactie op kimbeerly1992

Deze is wel pas vanaf 9 maanden 9 kilo te gebruiken en kan alleen naar vore ...
Dat klopt, ben toevallig vandaag langs baby dump geweest en had nog gevraagd naar auto stoelen zonder iso fix. Nu begreep ik dat er ook auto stoelen waren waar je ze beide mee hebt. Dus iso fix dn gordel. Met gordel kunnen ze niet achterwaarts. Maar wij hebben nu momenteel geen iso fix in de auto en mocht ik een auto stoel moeten halen, dan doe ik dat met beide functies. Dus eerst gordel en als we straks een auto hebben met iso fix dan met iso fix bevestigen. Sowieso gaat mijn zoon nog even mee met de maxi cosi tot zijn hoofd er uit steekt en dus niet meer er in mag. Kan dan nog even goed uitzoeken welke stoel ik zou moeten nemen als we moeten overstappen😛

2 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/cangaroo-marshal-light-grey-0-36-kg-autostoel-0113 Wij hebben deze super handig in plaatsen ( wel met een gordel ) en als ze in slaapt valt kan hij volledige plat met een druk op de knop echt een fijne stoel . Onze dochter zit er al in van 7 mqand

2 jaar geleden

Wij hebben de kidsriver Sam, heel erg fijn, goede kwaliteit en prijs!

2 jaar geleden

Wij hebben de Kidsriver Elin in het roze.