7 Reacties
2 jaar geleden
En malen/prakken jullie het ook nog ? Of geven jullie volgens de rapley?
2 jaar geleden
Wij doen rapley, dus ze eet meestal met de pot mee. We koken wel zoutloos en niet van die kant en klare pakjes van bijv wereldgerechten, want die zijn ook heel zout.
Miss dat je kan beginnen.met iets van puree of anders gekookte aardappels met spinazie gemengd (lekker zacht/zonder stukjes). Als je iets meer stukjes aandurft miss aardappeltjes en bijv worteltjes of erwtjes (worteltjes zijn ook lekker zachts als je ze een beetje langer kookt), pasta, iets met rijst. Ook lekker makkelijk is een bananenpannenkoek (banaan en ei mengen).
2 jaar geleden
Onze zoon eet in basis hetzelfde als wij, maar ik wil het nog wel eens (deels) in een aparte pan maken vanwege veel kruiden of zout. Vaak geef ik hem stukjes zodat hij zelf kan eten. Maar maar soms geef ik hem wel iets met de lepel Bijv spaghetti met saus of bruine bonen met appel, of aardappels + spinazie + rul gebakken gehakt. Das mega onhandig met zelf eten en dan weet ik zeker dat alles op de grond verdwijnt. Ik wissel het wel een beetje af; de ene dag zelf eten, de andere voeren. En probeer hem steeds nieuwe dingen zelf te laten eten. Gewoon een kwestie van proberen