Hi allemaal,
Ons zoontje heeft eigenlijk vanaf dag 1 lekker door geslapen. Rond 5/6 maanden (tandjes) begon hij te spoken. Vooral voor de nacht, waardoor ik er elk uur erbij kon gaan zitten tot hij weer sliep. Laten huilen helpt ook niet, want dan wordt hij hysterisch en houdt dit rustig een uur vol. Dat vindt ik zielig en niet nodig. Tegenwoordig doet hij dit s’ nachts. Als ik een matras naast zijn ledikant leg hoor je hem niet meer. Ik geef hem dan mijn hand, die houdt hij vast of hij friemelt eraan en dan is hij eigenlijk gelijk weer rustig en valt in slaap. Als ik dan weer wegga, is het binnen 30 minuten tot een uur weer raak. We hebben hem nu al 3x met ledikant bij ons op de kamer gezet. Dan hoor je hem helemaal niet meer, wordt niet eens wakker s’ nachts. Na 1/2 weken zetten we hem dan weer terug in zijn eigen kamer. Dit gaat dan een paar weken helemaal prima en dan begint het circus weer opnieuw.
Inmiddels zijn we radeloos en op het punt dat we hem lekker bij ons gaan laten slapen, levert voor iedereen goeie slaap op. Echter vindt ik het zonde van zijn leuke kamertje en weet ik dat hij het wel kan, want het gaat immers weken wel goed.
Iemand hier ervaring mee of de gouden tip?
Dankjewel alvast! X