36 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje is ook 1 maand en heeft dit vannacht ook gedaan vraag me af of ik nou fout zit en niet gewoon flesje moest maken
4 jaar geleden
Onze oudste dochter sliep ook door (van 23.00 tot 08.30 uur) toen ze anderhalve week oud was. Ik vond dat destijds ook best lastig omdat je wil voorkomen dat de bloedsuiker te laag wordt. Wij hebben toen steeds (in overleg met het CB) haar om 07.00 uur wakker gemaakt. Dan zit er 8 uurtjes tussen. Tjah en verder... vooral van genieten denk ik hihi😊 Als ze hongerig worden dan melden ze zich vaak wel denk ik maar. 😁 geniet van je heerlijke nachtrust!!
4 jaar geleden
Snachts komt mijn meisje op verzoek. Hangt een beetje af hoelaat ze op bed gaat. De ene keer tegen 9uur. De andere keer tegen half 10. Dan slaapt ze ongeveer tot 3 of 4uur. En dan nog keer tot 8 of 9uur. Overdag meld ze zich wel tussen de 3uur. Als ze smiddags op bed gaat. En ze zit al 1.5 uur over de voeding heen dan maak ik haar langzaam wakker.
4 jaar geleden
Overdag komt ze idd wel vaker soms zelfs na 2/2,5 uur al.
Thanks allemaal voor alle berichtjes!
4 jaar geleden
Toch even navragen bij CB of verloskundige. Ik begrijp dat zulke kleintjes anders problemen krijgen met glucose als ze zo lang niet eten. Een uur of 8 is wel veel (maar zeker lekker haha)
4 jaar geleden
De eerste nacht met ons kleintje thuis was bij ons drama.. kraamverzorgster zei dat er niet langer dan 4 uur tussen de voedingen mocht zitten. Maar onze meid sliep van 23:00 tot 6:00 door... alles geprobeerd om haar wakker te krijgen maar niets werkte, aanhappen ging telkens verkeerd omdat ze zo moe was (ik had daarnaast ook super veel last van m'n tepels) dus ik raakte helemaal gestrest.. Sindsdien voed ik op verzoek, overdag meld ze zich heel goed en vaak ook genoeg dat ik me er snachts niet meer druk om maak als ze een lange tijd slaapt. Als ze goed bijkomt en er is verder niets aan de hand, gewoon lekker laten slapen!
4 jaar geleden
Reactie op mamavanmijnlieveling
De eerste nacht met ons kleintje thuis was bij ons drama.. kraamverzorgster ...
Ja dat was bij ons ook! Heb zelfs de verloskundige op het spoednummer gebeld omdat ik haar niet wakker kreeg. Die sliep ook de hele nacht al door terwijl ik om de 3 uur moest voeden zeiden ze.
4 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Wat chil!! Ik kan alleen maar hopen dat onze kleine meid dit ook binnenkort ...
Haha ja wel lekker. Ben 9/10 keer eerder wakker dan zij en dan ligt ze nog heerlijk te knorren. Dan ga ik maar vast ontbijten en laat de camera aan en dan zie ik dr vanzelf langzaamaan ontwaken haha.
4 jaar geleden
Consultatiebureau zei (toen de kleinemn 4 weken oud was) tegen mij dat als hij slaapt gewoon te laten slapen en mocht de kleine in de nacht wakker worden je een voeding kan geven maar hoeft niet wakker gemaakt te worden. Ons ritme is nu (met 6 weken) 7-11-15-19-23 qua voedingen en we hebben al 1,5 week geen nachtvoeding meer hoeven te geven want hij slaapt van 23.15/23.30 tot 06.30/07.00
4 jaar geleden
Reactie op ash93
Hoi! Ik heb laatst navraag gedaan hierover bij het consultatiebureau en die ...
Ja helaas was de arts ziek vandaag want had een afspraak bij het cb. Ze is geloof ik ook bijna 5 kilo. We hebben nu donderdag een afspraak dus ga dan nog eff navraag doen. Thnx allemaal 😁