15 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter heeft ook hele donkere ogen

4 jaar geleden

Ikzelf ben ook geboren met pikzwarte ogen en zo ook mijn zusje. Wij hebben beide nu bruine ogen. Onze kleine man heeft sinds geboorte een soort grijze gloed over ze ogen. Is niet echt blauw te noemen.

4 jaar geleden

Ja hihi deze foto is van net en hij is 6 weken Mijn zoon van bijna 12 ook super donker terwijl ik blauwe ogen heb en mijn man blauw groen

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ja hihi deze foto is van net en hij is 6 weken Mijn zoon van bijna 12 ook s ...
Deze van mijn zoon dus van bijna 12 heeft hij van zijn opa dus die is de enige met bruine ogen En soms zijn ze zo donker dat je zijn pupillen niet eens ziet

4 jaar geleden

Onze kleine had bij geboorte ook hele donkere ogen (zwart/grijs). Inmiddels is hij 7 weken en ik heb het idee dat ze nu iets lichter worden met bruine gloed. Onze kraamhulp zei dat kindjes met zwart/grijze ogen bij geboorte bijna altijd bruine ogen krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op MamaToBe11

Onze kleine had bij geboorte ook hele donkere ogen (zwart/grijs). Inmiddels ...
Dat is dus niet waar😅 die van ons had dit ook en nu knal blauwe ogen😊

4 jaar geleden

Reactie op A miracle

Dat is dus niet waar😅 die van ons had dit ook en nu knal blauwe ogen😊
Oh echt? Haha nou dan klopt het niet helemaal wat ze zei😅

4 jaar geleden

Mijn dochter had ook direct bruine ogen. Onze zoon van bijna 3 weken heeft blauwe ogen. Dus het is niet waar 😅

4 jaar geleden

Reactie op MamaToBe11

Onze kleine had bij geboorte ook hele donkere ogen (zwart/grijs). Inmiddels ...
Bij onze dochter zijn ze ook al wel iets lichter nu. Ben wel benieuwd of ze dan inderdaad bruin gaan worden. Mijn vriend en ik hebben beide groene ogen dus verwacht eigenlijk dat ze uiteindelijk ook wel groene ogen zal krijgen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje130621

Bij onze dochter zijn ze ook al wel iets lichter nu. Ben wel benieuwd of ze ...
Oogkleur kan wel van licht naar donker maar niet andersom..

4 jaar geleden

Bij ons ook bij geboorte nu ondertussen blauw grijze ogen..

4 jaar geleden

Reactie op SYLLS

Oogkleur kan wel van licht naar donker maar niet andersom..
Ons zoontje had ook bijna zwarte ogen bij zn geboorte en nu fel blauwe kijkers bij 8 weken dus kan zeker wel!

4 jaar geleden

Reactie op Baby-Juni2021

Ons zoontje had ook bijna zwarte ogen bij zn geboorte en nu fel blauwe kijk ...
Vreemd mij is gezegd dat dat niet kan. Maar ik geloof je direct als het wel zo ia hoo3

4 jaar geleden

Ons zoontje is ook met bijna zwarte ogen geboren, ondertussen 5 weken verder en ze worden steeds lichter! Nu grijs/blauw achtig

4 jaar geleden

Dat is heel normaal hoor. Mij. 1e dochter had ook hele donkere ogen bij geboorte. En nu zijn ze heel lichtblauw/groen. De tweede ook weer donkere ogen en zie ze alweer lichter worden.