9 Reacties

2 jaar geleden

Ik twijfel ook..

2 jaar geleden

Ja ik heb een helmpje voor mijn dochtertje. Twijfelde ook, maar in het kader van better safe than sorry toch gedaan. Ik heb een helmpje van de decathlon, iets van 15 euro. Zit prima, lekker licht, en het voordeel is dat ze door de langere voorkant een soort zonneklepje heeft. Best fijn op de fiets. Dochter vindt het geen probleem om een helmpje op te doen.

2 jaar geleden

Reactie op Sophi

Ja ik heb een helmpje voor mijn dochtertje. Twijfelde ook, maar in het kad ...
Welke is dit? En hoe heb je dit qua maat gedaan? :)

2 jaar geleden

Wij hebben wel een helmpje, zou het ook zeker aanraden (iedereen moet natuurlijk zelf doen wat hij wilt!). Ben zelf ambulance verpleegkundige en ben toch een paar keer kindjes tegengekomen die op de weg/ stoep met hun hoofdje zijn geklapt, bijv laatst nog een aanrijding van een moeder bij de rotonde. Ze kunnen zich natuurlijk niet opvangen. Wij hebben ons gewoon laten adviseren bij een fietszaak!

2 jaar geleden

Oja en de meeste helmpjes zijn verstelbaar qua maat dus gaan lang mee. Gewoon even passen ergens!

2 jaar geleden

Wij hebben een helm, maar nog niet gebruikt, want als we hem bij haar opzetten is het krijsen. Fietsen vindt ze wel fantastisch, dus ze zal binnenkort toch ook aan de helm moeten wennen.

2 jaar geleden

Ik ga zeker een helm kopen voor hem als we toe zijn aan fietsen ( over 2 weken eindelijk mijn nieuwe fiets 😃) !! Bij de Decathlon al 1 helm gespot die goede maat heeft!!

2 jaar geleden

Hier zit ze in de bakfiets (driewieler) en heb ik er eigenlijk nog niet overna gedacht. De fiets valt niet zomaar om en ze zit in een peuterstoeltje met een tuigje stevig vast. Ik zie er op internet wel plaatjes van dus misschien toch eens overwegen.

2 jaar geleden

Heb hier eigenlijk niet eens bij stil gestaan. Wij fietsen best veel maar ze heeft geen helm op.