18 Reacties
2 jaar geleden
Toevallig hier vandaag ook! Ineens helemaal overstuur in bed, man kreeg hem ook al niet in slaap in de wagen, in mijn armen direct in slaap, zachtjes in bed maar bij opstaan al huilen! Ook niet dat hij na een tijdje in slaap viel terwijl hij enorm moe was! Pas in de draagzak sliep hij….. misschien een voorteken van een aankomend groepje oid….. Sterkte, komt vast snel weer goed 😊
2 jaar geleden
Reactie op Lisadekoning
Hoeveel slaapjes doet ze overdag?
Slaapjes gingen altijd goed. Merk nu dus toch tandjes en ineens luieruitslag dus daar zal het wel aan liggen vrees ik 😞
Ochtendslaapje tussen half 10 en 10 van 30-45min en een middagslaapje van 12:30 tot 14:30 of 13u tot 15u. 2 uurtjes. Valt dit slaapje in duigen of is het te kort doet ze tussen 16-17uur nog een powernap. Werkt altijd prima voor haar.
2 jaar geleden
Hoe gaat het bij jullie? Ik word langzaam aan gek en het lijkt met de dag erger te worden ik krijg hem gewoon niet meer in zijn bed. Ben net ook weer een uur bezig geweest om hem in zijn eigen bedje te krijgen maar hij krijst alles bij elkaar ook als ik hem vast houd terwijl hij in zijn bedje ligt, ik zing ik blijf bij hem maar hij gaat niet slapen.
En zodra ik hem oppak valt hij gelijk in slaap. Ik trek dit zo niet het is straks weer 12 uur en ik zit nog steeds ongedouched in mijn badjas 😢
Ik ben opzoek naar een tweepersoons bed voor op zijn kamer dat ook veilig is voor baby’s, zodat ik bij hem kan liggen en weg kan als hij slaapt. Heeft iemand tips?
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Hoe gaat het bij jullie? Ik word langzaam aan gek en het lijkt met de dag e ...
Wat lastig dat het overleggen niet lukt. Klinkt als de piek van verlatingsangst.
Als je voor een ander bed op zijn kamertje wilt gaan, zou ik voor een vloerbed kiezen en zorgen dat het kamertje verder helemaal veilig is. Op Instagram heeft het account heysleepybaby hier een interessante highlight over. 😊
2 jaar geleden
Als mijn dochter zo doet denk ik ook vaak sprongetje of regressie of verlatingsangst. Maar meestal blijkt er bij zo'n gedrag toch altijd iets aan de hand. Tandje of pijn. Bij oorontsteking slapen ze naart schijnt ook liever rechtop op mama of papa dan plat.
2 jaar geleden
Oh het is alleen maar erger geworden so far hier. Nu ook de nachten in armen willen slapen. Instant krijsen als we weglopen:( het is zo sneu. Hierbij zijn ook net 2 tandjes door én komt sprong 7 eraan /zit ze er al in. Zie haar ook mega ontwikkelen. Hoop echt dat deze fase snel over is🥸
2 jaar geleden
Reactie op soia
Hoe is het nu bij jullie?? Hoop dat het beter gaat en jullie weer iets meer ...
Lief dat je het vraagt, we hebben hetzelfde ‘probleem’ op dit moment het is echt erger geworden we krijgen hem nog amper in zijn eigen bedje. Ook een door komend tandje en die sprong maar ook wel echt verlatingsangst denk ik want het is meteen blinde paniek als wij uit zijn zicht verdwijnen. Hopelijk snel verbetering 😩🍀
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Lief dat je het vraagt, we hebben hetzelfde ‘probleem’ op dit moment het is ...
Ah wat balen, zo zielig hé voor die kleintjes tegelijkertijd…
hier hetzelfde. Inmiddels ondanks soms uren troosten en proberen nu alle slaapjes in de armen. Zelfs snachts. Van perfect slapen en zelfstandig in slaap komen naar dit😅 echt heftig haha.
Nou succes ook jullie! even doorbijten tot deze fase weer over waait🙈
2 jaar geleden
Hier is het slapen ook ineens drama, overdag maar ook in de avond nacht.
Ik ben ondertussen zo moe dat ik de strijd niet meer aan ga.
Dan maar weer naar beneden en later bij ons in bed.
Met nog een zwangerschap van alweer 27 weken is een beetje slapen wel fijn.
Ik hoop dat deze fase snel voorbij is 😴
2 jaar geleden
hier hetzelfde!! mijn dochter is 10 maanden en ze sliep tot ze 7 maanden was helemaal zelfstandig en daar is letterlijk niets meer van over zowel overdag als snachts. Ik ervaar deze fase echt heftig. Hoop dat het snel voorbij is en daarbij wordt ze ook om de haverklap wakker snachts en heeft ze weer ons nodig om in slaap te vallen (ze slaapt meerendeels ook bjj ons in bed). Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben 🙈
2 jaar geleden
Ik leg hem nu maar weer net als in zijn newborn tijd in de kinderwagen en wandel een rondje of 20 door de woonkamer. Hij slaapt echt super in de kinderwagen en het werkt binnen ook gelukkig, met dit weer. Vanmorgen en vanmiddag 1,5 uur geslapen en ik heb de boven verdieping weer een keer kunnen poetsen 🥳