8 Reacties

5 jaar geleden

Misschien bedoeld ze dat hij nog niet volledig is ingedaald en dus vast ligt in je bekken? Mijn zoontje ligt ook al erg diep met zijn hoofdje tussen mijn bekken, maar kan nog om zijn eigen as draaien, dus dan is hij nog niet volledig ingedaald. Op mijn zwangerschapskaart staat ook "bibi - beweeglijk in bekkeningang."

5 jaar geleden

Je kindje kan wel laag liggen maar nog niet vast in je bekken ik had het ook en nu met 37+2 ligt hij vast.

5 jaar geleden

Hoe was het bij je eerst kindje? Normale bevalling? Ik heb het zelfde gehad omdat ik vernauwde bekken had kon de baby niet goed indalen. En daarom heb ik bij alle zwangerschappen een keizersnede gehad. Laat even naar je bekken kijken. Susces

5 jaar geleden

Reactie op Babynummer4

Hoe was het bij je eerst kindje? Normale bevalling? Ik heb het zelfde gehad ...
Bij mijn eerste werd ik ingeleid met 40 weken, wel een vaginale bevalling maar met een vacu眉mpomp

5 jaar geleden

Hier ligt de kleine man al sinds de 12 weken echo netjes beneden en heel laag maar niet tussen mijn bekken. Ook vaak pijn en druk daar beneden maar het lijkt of hij wel zakt maar niet ver genoeg om vast te liggen in mijn bekken. Ben 36 weken en 5dagen

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ligt wel al een aantal weken netjes met hoofdje beneden maar niet ingedaald. Ben bijna 39 weken nu... Maak me er soms wel zorgen om omdat ik zo graag natuurlijk wil bevallen. Afwachten maar馃馃徏

5 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Misschien bedoeld ze dat hij nog niet volledig is ingedaald en dus vast lig ...
Ja, dit hebben ze bij mij ook zo gezegd.

5 jaar geleden

Reactie op Babynummer4

Hoe was het bij je eerst kindje? Normale bevalling? Ik heb het zelfde gehad ...
Hoe kwamen ze erachter de je vernauwde bekken hebt? Pas bij de bevalling of kan de vk dat zien?