4 Reacties
2 jaar geleden
Iets langer wachten voordat je naast zijn bed gaat staan? Best frustrerend om dat steeds voor niks te doen.
Geen idee wat je kunt doen tegen 5 uur wakker. Wachten op de zomertijd? Dan is het 6 uur. Onze dochter wordt soms ook rond die tijd wel even wakker, maar huilt niet. Ze speelt dan even met haar knuffel en valt dan weer in slaap. Wij gaan echt alleen nog naar haar toe als ze langer dan 10 seconden huilt.
2 jaar geleden
Veel kleintjes huilen in hun slaap omdat ze naar hun diepe slaap gaan. Onze kleine meid heeft dit ook. 5u wakker worden was bij ons ook zo, maar ga er dan niet heen omdat wij om 7u de dag beginnen. Misschien proberen om even het even te laten. Wij hebben dit ook sinds zij op haar buik slaapt. Helaas kan je hier weinig aan doen… laten huilen is natuurlijk niet de bedoeling en dat bedoel ik ook niet, maar even 1 min afwachten werkt bij ons wel, succes 😘
2 jaar geleden
Ik zal proberen om het eerst aan te kijken voordat ik er heen ga😁 meestal huilt hij ook niet echt. Door de week begint onze dag altijd half 7 maar ik hoop altijd in het weekend dat ze uitslapen maar dat doen ze jammer genoeg nog niet ook de oudere kinderen niet 😏 bedankt voor je reactie 😘