26 Reacties

2 jaar geleden

Helaas geen tips, maar alleen maar even veel liefde en respect voor jullie. Het is super zwaar, maar you can do this❤💪! Wij zitten in dezelfde situatie en slapen ook al 8 maanden nauwelijks. Ik zou toch zeker een osteopaat proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, en het is een stuk minder prijzig dan een slaapcoach.

2 jaar geleden

Reactie op huismuisje333

Hoi. Allereerst heel veel respect voor je dat je zo liefdevol blijft prober ...
Hebben we ook zeker overwogen, maar hij wil momenteel alleen bij mij slapen en ik krijg helaas zo'n last van m'n onderrug als we samen slapen dat het niet echt een optie is. Misschien helpt het wel als z'n bedje weer bij ons op de kamer staat.

2 jaar geleden

Helaas ook gen tips.. Hier moet je doorheen. Is waarschijnlijk slaapregressie en / of sprong. Misschien wel combinatie. Wij hadden dit ook rond de 7 a 8 maanden. Ook geen idee wat we eraan konden doen. En of we iets over het hoofd zagen. Nu is ie net 9 maanden en een paar dagen en hij komt zo nu en dan nog steeds snachts haha. Dit is echt een pittige periode. Zowel voor je kindje als voor jullie. Je kindje leert veel en ontwikkeld zich razendsnel. Het gaat voorbij. Echt waar! Succes en hou je taai

2 jaar geleden

Wij zitten in hetzelfde schuitje, Zijn op 7 maanden te weten gekomen dat hij koemelkeiwit allergie heeft. Daar merkte we overdag ook niet zo veel van dan als 's nachts. Hele hevige reflux, verborgen! Zijn nu sinds vorige week met omeprazole in hoge dosering bezig, maar nu krijgt hij last van zijn darmen daardoor. Verstopping. Hebben afgelopen maand ook al 2 oorontstekingen achter de rug. Deze nacht ook weer wakker van 00:30 tot 05;00. Het is heftig. Hebben jullie al aan reflux gedacht? Hoor je natte boeren, hikken, huilen met overstrekken? Omdat hij door de dag vooral vast voedsel krijgt en 's nachts vloeibaar en dan ook nog eens plat ligt.. Veel succes en veel liefs ❤️

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hier hetzelfde. Overdag prima maar snachts heel onrustig. Ook al alles geprobeerd! Nu is onze kinderfysio mee aan het kijken en komt als het goed is woensdag met wat mogelijke tips!

2 jaar geleden

Slaapt hij wel eens bij jullie? Ik leg mn dochter sinds zeven maanden zowat elke nacht bij mij. Even neuzen, kusjes geven, n arm om haar heen; zo wordt ze weer helemaal zen en valt heel goed in slaap (in n nestje naast mij op t grote bed). Ze zijn nog zo klein en hebben behoefte aan geborgenheid. Ik had nooit verwacht dat ik n voorstander van kinderen in bed laten slapen zou worden, maar ik merk het verschil. En het fijnste is; er is rust en we hebben allebei slaap (ik voed haar alleen op). Wat wil je nog meer 😊