36 Reacties

茅茅n jaar geleden

De gekke poses aannemen als er een foto word gemaakt fase is aangebroken 馃ぃ dit gebeurt er als je '3, 2, 1, cheeeeseee' zegt 馃ズ馃挍

茅茅n jaar geleden

馃挒

茅茅n jaar geleden

De kleine prinses werd 1 gisteren鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daantje28

Voor het eerst mee op het meerijdplankje 馃!
Wat voor buggy en meerijdplankje heb je? Ben nog n beetje zoekende

茅茅n jaar geleden

Hi! Ik heb de bugaboo donkey 5 wagen met bugaboo meerijdplankje 鈽猴笍 super fijn!

茅茅n jaar geleden

Alweer 26 mnd!馃

茅茅n jaar geleden

En samen met ze broertje 馃グ
2,5 jaar, wat vliegt de tijd 馃ス Tobias gaat sinds kort naar de Judo en naar de psz. Hij doet het zo goed allemaal, maar wordt er verdrietig van dat het allemaal zo snel voorbij gaat vooral nu de tweede onderweg is. Hoe gaat het met jullie kindjes?

9 maanden geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

2,5 jaar, wat vliegt de tijd 馃ス Tobias gaat sinds kort naar de Judo en naar ...
Jeetje wat lijkt hij groot zo! Wat ontzettend gaaf dat hij al naar Judo kan. Ik ga hier in de buurt ook eens kijken naar iets! 馃槃

9 maanden geleden

Wat worden ze groooot! En lekker eigenwijs 馃お! Mace start in januari op de peuterspeelzaal, en ik vind het rete spannend. Want al die tijd is hij lekker thuis gebleven. Maar hij is er echt aan toe nu, lekker met z鈥檔 leeftijdsgenoten spelen , ipv z鈥檔 zusje die een jaartje scheelt haha. Heerlijke leeftijd dit 鉂わ笍

Reactie op DWB

Wat worden ze groooot! En lekker eigenwijs 馃お! Mace start in januari op de ...
Wat een knapperd is het toch 馃グ Hij gaat het vast heel leuk vinden! Ik krijg ons zoontje gewoon niet meer mee naar huis als hij bij de psz is. Ze noemen het tuimeljudo wordt voortaan wel op best veel plekken gegeven geloof ik, is echt heel leuk!

9 maanden geleden

Lekker een rondje bos!