1595 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op b茅b茅5juni

Ohn is hij erg ziek ervan ?
Jaa onwijs! Hebben hem getest door t stokje langs zijn snottebel te halen omdat wij allebei positief zijn/waren, dit was donderdag. Toen viel t nog mee. Gisteren heeft hij de hele dag koorts gehad en echt snot verkouden geweest. 'S avonds ook nog HAP geweest omdat hij zn flesjes niet meer binnen hield, ontroostbaar was en zijn adem inhield + onrustig ademde. Puffer en neusspray gehad. Ondanks het onrustige slapen, hield zijn koorts aan maar sliep hij wel door en sliep hij klokje rond! Vandaag geen koorts meer gehad, wat gelachen en gespeeld maar wel nog erg snotterig en roggelt wat. Hopelijk morgen beter 馃崁馃挋

2 jaar geleden

鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

2 jaar geleden

馃槏馃槏馃槏
Hij kan nog niet met zijn voetjes bij de grond, maar hij vind het nu al geweldig 馃ぉ

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Hij kan nog niet met zijn voetjes bij de grond, maar hij vind het nu al gew ...
Wat een leuk ding! Is een houten loopfietsje of niet? Mijn dochtertje heeft met kerst haar eerste (loop)auto gekregen (een fiat 500) 馃槄. Alleen die zitting is veel breder dan bij zo'n loopfietsje. Ze kan daar nog lang niet goed op zitten, laat staan bij de grond.

2 jaar geleden

馃槏

2 jaar geleden

馃槏
Oh die wangetjes en die oogjes! Wat een Mooierd!

2 jaar geleden

Reactie op Debby1987L

Oh die wangetjes en die oogjes! Wat een Mooierd!
Dankjewel 鉂わ笍

2 jaar geleden

Zo verliefd op deze foto馃グ馃槏

2 jaar geleden

Zus werd 10 jaar mees kreeg natuurlijk ook iets 馃槏馃ぃ

2 jaar geleden

Waterpokken 馃ズ

2 jaar geleden

"Mahammmm, schiet op met die boterham! Ach, weet je wat, ik pak hem lekker zelf wel, doeiiii!" 馃ぃ

2 jaar geleden

Helemaal gefascineerd 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Helemaal gefascineerd 馃グ
Mijn meisje ook vandaag. Alleen die van ons maakt te harde geluiden. Je word er zowat doof van.

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Mijn meisje ook vandaag. Alleen die van ons maakt te harde geluiden. Je wor ...
Haha daarom de batterijen eruit gelaten 馃ぃ

2 jaar geleden

Laatste x in de reiswieg..馃ぃ

2 jaar geleden

Zelf drinken mama 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Mijn meisje ook vandaag. Alleen die van ons maakt te harde geluiden. Je wor ...
Wij hebben deze ook! Hebben de batterijen er ook uit gehaald haha. Die muziek maakt 'm eigenlijk niet zo uit 馃槄

2 jaar geleden

Lekker zitten, dat is veel leuker dan liggen 馃槄

2 jaar geleden

Bellen blazen,hij vond het wel wat 馃ぃ鉂わ笍