1595 Reacties

één jaar geleden

💙

één jaar geleden

16 maandjes alweer 🥰

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Wij hebben het hotel voor in juni ‘23 geboekt, dus als je nog tips hebt.. h ...
Sorry voor de off-topic! Het was echt een super vakantie en echt een fijn hotel en leuk waterpark eigenlijk daar alleen al kan je je prima vermaken. We hadden een swim-up kamer dat vind ik wel een aanrader want tijdens de dutjes konden we ook het water in. Maar je weet natuurlijk niet hoe de dutjes zijn tegen die tijd. De golven waren te hoog dus onze privé tour per boot werd tekens af gezegd helaas. Uiteindelijk hebben we een turlebeach groepstour gedaan via Tui met een grote boot die konden wel door gaan. Dit was wel leuk maar je krijgt hierdoor veel minder mee en kan je nergens dicht bij komen en ook niet aanmeren op kleine eilanden en stranden. Dit kan met een klein bootje wel dus mocht je een dag hebben met lage golven zou ik zeggen doen! Het is wel duurder maar was echt het geld waard geweest. We hadden geboekt via Sunwave die verzorgen all-in tours met reisleider en kapitein. We hebben onze aanbetaling direct terug ontvangen en hielden ons continue op de hoogte, dus een fijn en betrouwbaar bedrijf. Het is ook leuk om voor 1 of 2 dagen een auto te huren dan zie je veel van het eiland. Wel duidelijk aangeven dat je een kinder stoeltje wil want ze zijn er nogal makkelijk in om te zeggen dat je kind in alleen de gordel voldoende is. Zakynthos stad is ook leuk om wat te winkelen en langs de haven te lopen. Tsilivi was verders niet zo bijzonder vind ik persoonlijk en ook niet zo schoon, al is het strand achter het hotel wel mooi. We hebben 2 dagen bij makai resto bar een bedje gehuurd omdat daar een baai is zijn de golven minimaal en ze hebben daar ook lekker eten en drinken en het ziet er prachtig uit. Een andere leuke bezigheid in Tsilivi is de mini golf, dit is 15 min lopen vanaf het hotel. Daarnaast zit ook een hele goede ijssalon/bakker. Op Facebook via Zakynthos vakantie & tips kan je ook veel goede tips vinden, daar hebben wij veel aangehad. Hopelijk heb je iets aan de tips. Het duurt nog even maar alvast een fijne vakantie toegewenst! ☀️

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Sorry voor de off-topic! Het was echt een super vakantie en echt een fijn ...
Ah dankjewel! Hier hebben we wat aan. Kijken er naar uit 😊

één jaar geleden

Mees is gek op bumba 😂🥰

één jaar geleden

Lekker in het zand spelen met der overal aan 🙈

één jaar geleden

Bij iedereen in de tuin willen tijdens de wandeling😅

één jaar geleden

Samen met de poes kroelen met mama's babybuik.

één jaar geleden

Voor het slapen nog even puzzelen 🥰

één jaar geleden

Vanmiddag rondje ikea gedaan. Er moest driftig gespeeld worden bij het kinder gedeelte 🥰😍

één jaar geleden

❤️

één jaar geleden

🍂

één jaar geleden

🍂

één jaar geleden

🛥️🛥️

één jaar geleden

Niet de mooiste foto, maar heb altijd gedroomd van zo'n foto als ik ooit een kind mocht krijgen 🥺♥️

één jaar geleden

💖

één jaar geleden

🧡🤎

één jaar geleden

Lekker in de bladeren

één jaar geleden

🥰😍

één jaar geleden

🥰