1595 Reacties

vor einem Jahr

Even stoppen met de fiets om te spelen in het bos met de bladeren ☺️

vor einem Jahr

Lekker spelen 😍
Zo groot al! 😍

vor einem Jahr

🍁🍂

vor einem Jahr

❤️

vor einem Jahr

Goede, vrolijke samenvatting van de fase waar we nu in verkeren… 🙋🏼‍♀️🧐💙

vor einem Jahr

Dagje in het ziekenhuis vrijdag ,voor zijn bloedtransfusie stoere jongen 🥰

vor einem Jahr

Gister intocht sinterklaas #2022

vor einem Jahr

Naar de dierentuin. Onder de indruk van de beer!

vor einem Jahr

🥰
Lief boefje ♥️

vor einem Jahr

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Lief boefje ♥️
Even off-topic: hoe bevalt deze keuken/glijtoren? Is je zoontje er gek van of wordt hij niet veel gebruikt? Ben zelf aan t twijfelen over de aanschaf. Ons zoontje loopt nog niet, maar vindt glijbanen heel leuk, wie weet kunnen we hiermee z'n grove motoriek wat stimuleren en kan hij lekker klauteren.

Reactie op JGG123

Even off-topic: hoe bevalt deze keuken/glijtoren? Is je zoontje er gek van ...
Hij wordt dagelijks gebruikt hier, ons zoontje kreeg hem met zijn eerste verjaardag toen kon hij nog niet lopen, maar wel zelf stevig kon gaan staan. Hij is best actief dus voor binnen is het wel fijn om wat te hebben waar ze een beetje energie kwijt kunnen.

vor einem Jahr

Reactie op JGG123

Even off-topic: hoe bevalt deze keuken/glijtoren? Is je zoontje er gek van ...
Wij hebben deze ook en hier ook dagelijks gebruik. Hij pakt nu ook steeds een boekje en gaat dan op het "trapje" zitten. Als de kerstboom op die plek moet dan haal ik de glijbaan eraf en maak ik er een bureautje van. En we kunnen hem dan vaker gaan gebruiken in de keuken want meneer wil ook steeds vaker helpen met koken dus dat kan dan ook mooi. Kan niet in je portemonnee kijken maar echt alleen al bij twijfel doen!! Echt een top aankoop.

Reactie op JGG123

Even off-topic: hoe bevalt deze keuken/glijtoren? Is je zoontje er gek van ...
Via etsy zijn ze goedkoper te verkrijgen daar komen ze van poespas geloof ik ook vandaan maar scheelt iets van €50

vor einem Jahr

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Via etsy zijn ze goedkoper te verkrijgen daar komen ze van poespas geloof i ...
Dank voor de reactie beiden 🙏 klinkt als een goede koop. Ik zal eens op etsy kijken.

vor einem Jahr

Na 3 maand nog steeds lekker met die vingers in m’n zusjes mond! 😏 Love deze 2 💜

vor einem Jahr

Reactie op JGG123

Even off-topic: hoe bevalt deze keuken/glijtoren? Is je zoontje er gek van ...
Wij hebben hem door Lesley ook gekocht voor de eerste verjaardag van ons zoontje en bevalt super goed. Er wordt dagelijks op geklommen en vanaf gegleden, en hij helpt heel graag in de keuken mee, wat het koken een stuk relaxter maakt. Hier echt een groot succes. Wel via Etsy gekocht inderdaad, scheelde toch weer en was super snel in huis.

vor einem Jahr

Kleine man houd van buitenspelen 💙

vor einem Jahr

We zijn laat vanavond. Nog even knuffelen en dan slapen.