63 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier zondag bij de GGD laten testen en ja corona. Kon ook niet anders want ...
Enig idee wat dan de regel is? Als ze niet klachtenvrij worden? Hier een meisje van 7 mnd die eigenlijk altijd verkouden is 😅. En nu corona

2 jaar geleden

Ik ben dinsdag positief getest en heb vandaag een zelftestje bij haar gedaan. Alleen in dr neus en helemaal niet diep. Alleen bij de neusvleugels. Was direct goed zichtbaar positief. Was ook wel te verwachten. Heb geen mond of keel gedaan. Vind dat onnodig pesten. En naar de GGD ga ik liever al helemaal niet met zo’n kleintje. Bij volwassenen gaan ze al niet voorzichtig te werk en heb al meerdere keren een bloedneus gehad door het testen.

2 jaar geleden

Ik zou mijn baby nooit laten testen omdat ze verkouden of ziek is wat een gekkenhuis echt waar ... alleen maar testen testen testen dat zijn de mensen die dit gekke zootje in stand houden

2 jaar geleden

Wij hebben twee kinderen, 1 van bijna 4 jaar en 1 van 8 maanden. Geloof me, ...
Nou mag je dat lekker je hele leven gaan doen want corona gaat nooit meer weg sjonge jonge he doe even normaaaaaaaaaaaaal

2 jaar geleden

Reactie op Preciousss

Ik zou mijn baby nooit laten testen omdat ze verkouden of ziek is wat een g ...
Helemaal gelijk!!!!

2 jaar geleden

Dag allemaal, Hoewel ik me goed kan voorstellen dat het onderwep van dit topic gevoelig is en dat reacties hierop een off topic discussie kunnen veroorzaken, wil ik jullie desondanks vragen om de reacties hier on topic te houden, dat is wel zo fijn voor de sfeer hier. Als de sfeer niet anders wordt na mijn berichtje, dan zal ik alle off topic reacties helaas moeten verwijderen conform onze richtlijnen. Groetjes en houd het fijn met elkaar, Anna | Moderator

2 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Dag allemaal, Hoewel ik me goed kan voorstellen dat het onderwep van dit t ...
Helemaal goed Anna 😄 Jij hebt helemaal gelijk ! Laat jij je kind ook testen of helemaal niet ? Was ik wel benieuwd naar

2 jaar geleden

Aan ts: tegenwoordig heb je ook sabeltesten: moet je maar eens opzoeken.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ik ben dinsdag positief getest en heb vandaag een zelftestje bij haar gedaa ...
GGD doet gelukkig ook alleen de neus bij kinderen en dan ook alleen maar voorste stukje. Mocht het nog eens nodig zijn hoef je dus niet zorgen te maken dat ze er last van hebben zoals wij 😅

2 jaar geleden

Reactie op Kaaitje07

Enig idee wat dan de regel is? Als ze niet klachtenvrij worden? Hier een me ...
Ik dacht 14 dagen vanaf het positief testen, kan zijn dat veranderd is intussen maar dat was in december zo

2 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Aan ts: tegenwoordig heb je ook sabeltesten: moet je maar eens opzoeken.
Sabeltesten.. 😜https://www.google.com/search?q=sabel&oq=sabel&aqs=chrome..69i57.1653j0j4&client=ms-android-oneplus-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Sabeltesten.. 😜https://www.google.com/search?q=sabel&oq=sabel&aqs= ...
Steek niet zo 🤪🤣

2 jaar geleden

Ik had bij mijn zoon van 8 maanden eerst in zijn mond en daarna in zijn neus afgenomen. Kreeg positieve test uitslag😏

2 jaar geleden

Reactie op Kaaitje07

Enig idee wat dan de regel is? Als ze niet klachtenvrij worden? Hier een me ...
Had ik ook. Regel is een week in isolatie en daarna moeten ze 24 uur klachtenvrij zijn. Zo niet dan geldt 14 dagen in isolatie. Na 14 dagen gaan ze er vanuit dat he niet meer besmettelijk bent. Dit is ook de reden waarom ik heb laten testen want m’n dochter is al 2 maanden verkouden. En anders zat ik met wanneer mag ik haar weer naar het kinderdagverblijf brengen.

2 jaar geleden

Hier bij de ggd getest. Ze doen hem even in zijn mondje langs de binnenkant van zijn wang en voorin zijn neusje. Hij keek die militair aan van: wat doe jij nou? 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben een sabbeltest gedaan en die was knetternegatief. Alleen had ze 2 dagen koorts en hadden wij allebei ook Corona dus ik geloofde er geen bal van. Maar we waren allebei ook ziek waardoor we zoiets hadden van we laten haar niet testen want we zijn toch met z’n 3en thuis en hoeven nergens heen

2 jaar geleden

Ik heb een beetje snot onder haar neusje gepakt, dat was binnen enkele seconden al positief 🤣

2 jaar geleden

Ik heb mijn dochter bij de ggd laten testen toen ze 5 maanden was. Een speciaal loket waar ze alleen kinderen deden testen. Ze gebruikten hetzelfde staaf als bij volwassenen. Alleen haalde ze het staafje langs de binnenkant van haar wang en een klein stukje in de neus. Dus als ik haar ooit zelf zou willen testen doe ik het ook zo. Onze dochter gaf bij de ggd geen kik.

2 jaar geleden

Wij hebben hier mijn schoonvader in huis ivm herstel na een ziekenhuisopnamen en zware longontsteking. Hij is 77 en vanwege omstandigheden ongevaccineerd. Ons dochtertje van 9 maanden hoest nu en is verkouden met koorts. Nu is het gevaar heel dichtbij, schoonvader is zelfs te kwetsbaar voor een vaccinatie. Ik vind het dan wel heftig dat er dan zo gereageerd wordt op mensen die met ook de beste bedoelingen hun kindje testen.

2 jaar geleden

Ik heb mijn dochter gisteren getest met haar snot. Gewacht tot ze een snottebel had en het staafje daar doorheen gehaald.