16 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben afgelopen vrijdag bij de osteopaat geweest, die vertelde mij dat een baby 1 a 2 weken nog last kan hebben na een prikje
4 jaar geleden
Ten eerste wat vervelend voor de kleine en voor jullie. Is alles gecontroleerd bij de huisartsenpost? Wij zijn natuurlijk geen artsen, maar wat ik wel uit ervaring kan zeggen, is dat ze mogelijk een keelontsteking of oorontsteking kan hebben, maar ik neem aan dat ze dat bij de huisartsenpost hebben gecontroleerd. Dat kan namelijk het overstuur en niet willen drinken verklaren. Hopelijk komen jullie er snel achter, sterkte.
4 jaar geleden
Mijn dochter is ook 3 mnd en ook prik gehad en drinkt ook kruidvatmerk. Ze was paar dagen onrustig en begint nu bij te komen.. en drinkt soms onrustig. Je kan het aanzien voeding ik zou niet zomaar overstappen met voeding. Wss heeft ze paar dagen nodig bij te komen elke baby is natuurlijk anders. Hoop voor je dat ze weer snel de oude is❤
4 jaar geleden
Ik denk dat het niet nodig is om over te stappen op andere voeding, ze doet het er blijkbaar al 3 maanden goed op?
Ik denk nog de prikjes..
4 jaar geleden
Ik zou het ook wijten aan de vaccinaties. Onder het kopje 'ontroostbaar huilen na vacinatie komt zelden voor' lees je dat het miss een bijwerking/gevolg kan zijn vd vaccinaties. Vervelend dat je bij de huisartsenpost niet echt serieus genomen wordt. Miss morgen je eigen ha bellen anders.
https://www.lareb.nl/vaccin-knowledge-screen?id=1498&name=Huilen+na+vaccinatie
4 jaar geleden
Ze kunnen wel degelijk last hebben van de vaccins , ik heb weleens gehoord van hersenhuilen n.a.v vaccins 😔
4 jaar geleden
Reactie op Astrid Mellema
Ten eerste wat vervelend voor de kleine en voor jullie. Is alles gecontrole ...
Ja klopt alles gecheckt! Bedankt
4 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Hoe gaat het nu?
Lief dat je er naar vraagt! Eigenlijk niet echt beter, ze denken nu opeens aan verborgen reflux dus ben me daar nu aan over het inlezen. Het is zo zielig om te zien 🥺 maarja we houden vol! Komt vanzelf weer goed.
4 jaar geleden
Reactie op ChantalNoëlle
Lief dat je er naar vraagt! Eigenlijk niet echt beter, ze denken nu opeens ...
Vervelend om te horen dat het nog niet beter gaat 😓. Denk je zelf ook dat het verborgen reflux is en heb je daar eerder signalen van gezien? Zo naar om je kindje zo overstuur te zien lijkt me. Heeft ze er de hele dag last van of maar met momenten? Het komt idd wel weer goed, maar het is wel heel rot voor je dochtertje en jou.
4 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Vervelend om te horen dat het nog niet beter gaat 😓. Denk je zelf ook dat ...
Ik weet het eigenlijk gezegd gewoon niet, ze heeft dr eerste 3 maanden gewoon nergens last van gehad. Vrolijk en tevreden grietje. En nu opeens na der prikjes is het zn ander kindje geworden. Ze wilt niks, ga denk ik vandaag gewoon weer naar de huisarts. Het zijn momenten vooral in de avond en ochtend! Overdag gaat het opzich nu sinds gisteren goed
4 jaar geleden
Reactie op ChantalNoëlle
Ik weet het eigenlijk gezegd gewoon niet, ze heeft dr eerste 3 maanden gewo ...
Ja, zou ik ook doen. Jij kent je kindje het beste! Hoe was het bij de ha? Iemand in de reacties hieronder had het over hersenhuilen? Herken je daar symptomen van? Hopelijk gaat het vanaf nu iedere dag weer wat beter.
4 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Ja, zou ik ook doen. Jij kent je kindje het beste! Hoe was het bij de ha? I ...
Nou wat blijkt nou (NA 3 KEER IN HET WEEKEND OP DE ‘SPOED’HUISARTSENPOST geweest te zijn en dus elke keer weggestuurd te worden met er is niks) dat de kleine meid keelontsteking heeft 🥲🥺🥺 daar kwam onze eigen huisarts gisteren achter. We hadden weer gebeld omdat het gewoon niet minder werd. Nu snappen we waarom
4 jaar geleden
Reactie op ChantalNoëlle
Nou wat blijkt nou (NA 3 KEER IN HET WEEKEND OP DE ‘SPOED’HUISARTSENPOST ge ...
Ik was er al een beetje bang voor, vriendin van mij had exact hetzelfde en ze zeiden ook bij de huisartsenpost dat er niks aan de hand was. Wat ontzettend vervelend, voor iets wat snel opgelost had kunnen worden. Hopelijk knapt jullie kleine nu snel weer op 🙏