4 Reacties

één jaar geleden

Hier gebeurt het ook altijd. Nu hebben wij voor de lange autorit een tablet/telefoon houder gekocht kan ze mooi filmpjes kijken😊 dat lijkt te werken

één jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

Hier gebeurt het ook altijd. Nu hebben wij voor de lange autorit een tablet ...
Same, mijn dochter haat autorijden als sinds ze echt klein is. Nu kijkt ze bumba ofzo en dan kan ze het wel volhouden.

één jaar geleden

Ons mannetje is ook geen fan van lange auto ritten, waarschijnlijk omdat hij stil moet zitten haha. Maar als we de muziek van juf Roos opzetten is het ineens geen probleem meer dus dat doen we dan maar haha.

één jaar geleden

Heb je n idee wat de reden is? Niet willen stilzitten, niet weten waar ze heengaan? Of feit dat je niet de hele tijd achterom kunt kijken? In dat laatste geval: Je kunt evt een extra spiegeltje plaatsen bij je achteruitkijkspiegel zodat je contact kunt maken met je kindje. Ik heb t zelf niet, maar weet dat t bestaat. En wat ik doe: zorg bij een langere rit vaak voor snacks (een bakje met gebroken stukjes rijstwafel, flesje, oid) waar ik steeds een beetje van kan geven. Is niet een hele maaltijd ofzo, das ook niet de bedoeling, maar dat houdt haar wel bezig. Dit geef ik als ze klaar is met boekjes, uit t raam kijken of liedjes zingen. Of wat ook. Auto en kinderen: blijft lastig!