11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb trouwens ook de juiste instellingen gebruikt zoals beschreven op hun site !!

2 jaar geleden

Dit is precies de reden waarom ik hem niet durfde aan te schaffen, ik vond het te eng, maar daar kan jij natuurlijk niks aan doen, je moet er van uit kunnen gaan dat het goed is.

2 jaar geleden

Wow. Wij gebruiken hem ook. Net getest. Bij 60ml 1!!!!!! schepje, met de juiste instelling. OMG, weg ermee. Wat erg!

2 jaar geleden

Bedankt dat je dit deelt

2 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Wow. Wij gebruiken hem ook. Net getest. Bij 60ml 1!!!!!! schepje, met de ju ...
Erg hè 😔 heb jij nog wat gemerkt aan je baby ? Zoals gewicht ?

2 jaar geleden

bij ons was het precies zo!! Wij hadden het apparaat ook aangeschaft maar Ik merkte dat de formule niet correct was.. ook was het erg klonterig en gewoon KOUD!! Met een klacht geretourneerd

2 jaar geleden

Geen oordeel ofzo maar toch nieuwsgierig, snap niet waarom je zoiets aanschaft? flesje, water erin, aantal schepjes die je nodig hebt erin en klaar is kees. Waarom willen mensen het altijd zo makkelijk hebben? Kleine moeite om een fles klaar te maken. Het duurt mij 10 seconden. 😶
Ik heb geen ervaring met het apparaat, maar hier op het forum heb ik al veel van dit soort verhalen gelezen helaas. Ze zouden dit ding echt van de markt moeten halen, ook veel vergelijkbare apparaten met hetzelfde probleem lees ik. Beter gewoon een bodempje water in de waterkoker, kraan water en scheppen.. stuk goedkoper en veel tijd zal het niet schelen ofwel?

2 jaar geleden

Reactie op Romina4

Geen oordeel ofzo maar toch nieuwsgierig, snap niet waarom je zoiets aansch ...
Met de baby in mijn armen binnen paar seconden een flesje maken.. ze vond het ook heel leuk om ernaar te kijken en werd er rustig van als ze hongerig was. Tja gemakkelijk willen we het hebben tegenwoordig 🤷🏻‍♀️ Maarja… ik had niet geweten dat er iets mis was ermee. Dan had ik dit nooit gebruikt! Ik vind het echt erg dat zoveel baby winkels dit verkopen, en zo goed erover praten. zo zielig voor de baby’s en de ouders die het niet eens weten.. baby’s worden tekort gedaan. Ik had dit dus nooit verwacht.

2 jaar geleden

Uiteraard heb ik het ook meteen getest. En ik ervaar het niet zo. Bij mij toch echt 6 schepjes (180) Ik heb Kruidvat voeding misschien ligt het aan de instelling?

2 jaar geleden

Voor mij idd een van de redenen geweest om het niet aan te schaffen. Las dit verhaal echt overal...