Te weinig poeder bij elke fles..
Voor iedereen die een melkmachine gebruikt, test hoeveel poeder er wordt gebruikt. In eerste instantie lastig te testen, want je weet niet hoe.
Via internet ben ik erachtergekomen. Zie afbeelding, baby brezza pro advanced. Een zak erin gestopt waar de poeder in valt. En bij de blauwe pijltjes gaat het water naar binnen, dus gescheiden van de melk.
Ik maakte 60 ml melk. Heb de zak eruit gehaald en schepjes opgemeten. 1,5 schepjes bij 60 ml….
Ik ben heel erg verdrietig en voel me erg slecht erover. Mijn dochter drinkt goed en groeit gelukkig goed, slaapt ook goed, maar haar gewicht steeg niet zoals de gemiddelde, maar ging steeds lager dan de gemiddelde.
Hoe kon ik dit niet eerder weten, waarom verkopen ze dit nog wereldwijd overal, zelfs bij babypark en vele baby winkels. Er wordt hier zo positief over gesproken /verteld/beschreven. Ik voel me er zo slecht erover. Ook voor alle baby’s en ouders die dit niet weten en hetzelfde hebben.
Ik snap niet hoe dit kan worden verkocht , waarom wordt het niet gecontroleerd?!
Voor iedereen met een melkmachine, probeer het te scheiden en te testen. En laat het ook hier weten wat de uitkomst is.