28 Reacties

4 jaar geleden

Oh jeetje wat gek.. bij mij is het optijd geleverd.. wel enorm vervelend 🙊

4 jaar geleden

Ik kreeg ook een mail dat het vertraagd is en begin april komt. Hoop dat het dan wel komt. 😅🤞🏼Maar denk ook dat een bedrijf daar zelf ook weinig aan kan doen hoor, wanneer het niet geleverd wordt.

4 jaar geleden

Alles super snel geleverd gekregen, kinderwagen zelfs na 3 dagen al thuis. Ik denk dat het nu onwijs druk is omdat heel veel mensen nu pas de uitzet hebben gekocht ?

4 jaar geleden

Reactie op romy 123

Alles super snel geleverd gekregen, kinderwagen zelfs na 3 dagen al thuis. ...
Ja dat kan wel zijn, maar eind mei begin juni waar hebben we t over ! Ik heb wel al alles betaald omdat ze het dan zo snel mogelijk zouden bezorgen. Ga morgen bellen en dan regelen ze t maar

4 jaar geleden

Dat is wel een bizarre vertraging. Ik zou met hun overleggen voor een noodoplossing. Weet niet of het de belangrijkste items zijn die je mist, maar een ledikant en commode is wel handig. Stel voor je bevalt eerder? Kunnen ze niet een showmodel wat eruit gaat tijdelijk leveren? Niet wat je wilt, maar dan heb je in ieder geval iets. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Dat is wel een bizarre vertraging. Ik zou met hun overleggen voor een noodo ...
Het is alles! De kinderwagen tot aan de kinderkamer en de box etc

4 jaar geleden

Het is alles! De kinderwagen tot aan de kinderkamer en de box etc
Jeetje! Dat is balen. Even ergens anders informeren of zij wel kunnen leveren en anders koop ontbinden. Zit je nog binnen 7 dagen na aankoop? Dan kan je dit doen zonder dat er discussie is.

4 jaar geleden

Ik weet van bekenden dat zij dezelfde ervaring hebben. Dat was nog voor Corona. Zij hebben een hoop stampij gemaakt, maar drie weken later stond het wel in huis.

4 jaar geleden

Zou ik niet mee akkoord gaan. Ik zou bellen en de situatie bespreken. Als ze niet eerder kunnen leveren zou ik ergens anders bestellen die wel op tijd kunnen leveren 😉

4 jaar geleden

Vervelend zeg!! Ik heb zelf bij de prenatal gewerkt en wat ik wel weet is idd dat de winkel hier soms echt niks aan kan doen en dat een leverancier het soms flink laat afweten en enorm vertraagd is. Maar ik zou inderdaad zoiezo even een afspraak maken om tot een oplossing te komen want de bezorgtijd nu kan voor jou gewoon echt te laat zijn en die stress wil je niet hebben natuurlijk.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad met een box. Nu kwam ik gister bij babypark die had de box op voorraad, heb hem meteen gekocht, komt vandaag binnen! Heb babydump gebeld en de box daar geannuleerd. Waardeloos!

4 jaar geleden

Dat is niet netjes, is het er niet dat kan maar dan moeten ze dat gelijk eerlijk zeggen! Zoals eerder gezegd ik zou ergens anders kijken of het wel voorradig is en sneller kan😊

4 jaar geleden

Wat vervelend al die vertraging hopelijk komen ze alsnog eerder wand dit kan natuurlijk niet Wij hebben meerdere kleinere spullen besteld begin februari Eerst 1,5 week gewacht vervolgens maar is gebeld omdat we niets hoorde Hadden ze de bestelling niet doorgestuurd naar het filiaal Na weer een week wachten nog maar is gebeld Zelfde probleem Na 3 dagen ben ik gebeld kon mijn bestelling ophalen Yes ! Bij thuiskomst bleken er spullen te missen Weer gebeld 4 dagen later kon ik 2 van de 3 spullen ophalen heel netjes Nu mis ik alleen nog een matras hoes. Die in mijn mail wel staat in de bestel lijst maar niet in die van hun ? Inmiddels al 2 mails over verzonden maar geen reactie verspreid over 2 Snap dat het druk is en de omstandigheden allemaal wat anders zijn. Maar een reactie zou toch wel fijn zijn Het zijn gelukkig geen must haves en grote dingen zoals de hele baby uitzet Maar word er wel een beetje gek van

4 jaar geleden

Pfff balen zeg, daar zou ik echt niet blij mee zijn! Wij hebben alles bij babypark begin februari besteld en dit alles zou de 1e week van April binnenkomen ( omdat niet alles op voorraad was ) maar wij hebben alles al de 1e week van Maart geleverd gekregen. Super snel dus! Er was door hun 1 foutje gemaakt waardoor we 1 ding niet geleverd hadden en 1 ding verkeerd maar dit werd meteen opgelost en de volgende dag stond het goede artikel al op de stoep.

4 jaar geleden

Wij hebben ook geen goede ervaring. Hadden begin januari onze set + nog een aantal spullen besteld, die zouden in week 4 geleverd worden. In week 6 twee mailtjes gehad dat we binnenkort een track en trace zouden ontvangen, maar niks. Week 7 maar gebeld, bleek dat de set en het matras niet meer leverbaar waren. Als we zelf niet hadden gebeld hadden we nu nog niks gehoord. Daarna hadden we nog wat fouten gemaakt met terug betalen. En nu worden 18 maart eindelijke de overige spullen bezorgd. De set en matras gelukkig nog wel ergens anders kunnen vinden.

4 jaar geleden

Ik ga na alle reacties gelezen te hebben toch maar €20 meer betalen en het bij babypark bestellen denk ik ipv straks mezelf te irriteren dat het niet op tijd geleverd wordt.

4 jaar geleden

Wij hebben ook problemen gehad met babydump, na enkele telefoons na de klachtendienst. Kon ons bedje en commode ed toch al vorige week geleverd worden ipv midden april... Echter was het personeel in de winkels zelf ook niet te spreken over de leverproblemen die er nu zijn... Dus de klachtendienst niet gerust laten zou ik zo zeggen.

4 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik ga na alle reacties gelezen te hebben toch maar €20 meer betalen en het ...
Even een tip voor babypark mocht je ergens iets goedkoper gezien hebben ze hebben de laagste prijsgarantie. Ik heb gebeld en zo onze joolz kinderwagen , ons bopita kamertje en de luvion babymonitor voor dezelfde prijs als bij een andere site gekregen. Het koste wat googlewerk maar scheelde echt veel geld. Verder kregen wij ook nog een kadobon omdat we zoveel bestelde. Moest alleen wel alles telefonisch doorgeven maar ik vond dit juist fijn, kreeg meteen goed advies.

4 jaar geleden

Ik kreeg ooit de babykamer pas op de dag dat ik aan het bevallen was, de kamer zou 10 weken voor mijn bevalling komen. Grrrr Ik werd gebeld toen ik lag te bevallen. Wij hadden al aangegeven eenw eek voor de bevalling dat het elk moment zover kon zijn. Ik kreeg een kapotte teddybeer ter compensatie

4 jaar geleden

Babypark en babydump zijn van dezelfde eigenaar. Babypark heeft alleen meer en is meestal wat duurder. Maar ze hebben laagste prijs garantie, dus je kan alles kopen bij babypark en dan doorgeven dat het ergens anders goedkoper is. Goede ervaring met babypark. Ook kregen wij naast de laagste prijs nog een cadeaubon van 200 euro nadat ik vroeg of er nog wat met de totaalprijs gedaan kon worden