17 Reacties

4 jaar geleden

De orretti V8 babyfoon met camera. Goede prijs kwaliteit verhouding. Super bereik en scherp beeld en geluid. Enige nadeel als je meerdere kindjes hebt, je kunt maar 1 camera koppelen aan het scherm.

4 jaar geleden

Ik heb bewust eentje zonder camera, maar met temperatuur. Dan is de keuze een stuk beperkter, maar onze philips avent doet het goed!

4 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Ik heb bewust eentje zonder camera, maar met temperatuur. Dan is de keuze e ...
Deze hebben wij ook en zeer tevreden mee!

4 jaar geleden

Motorola 60. Komt beste uit de test van de consumenten bond. Is ook een app bij. Wat mij betreft een aanrader

4 jaar geleden

Wij hebben er eentje aangeschaft met camera. Hadden eerst alleen geluid, maar vond het heel onhandig soms wat het zo lastig om te bepalen of ze nou sliep of niet en vond het totaal niet fijn om km haar niet te kunnen zien. Dus ging ik steeds kijken waardoor ze wakker werd. Nu kan ik kijken zovaak ik wil zonder de kans haar wakker te maken. Zo kan ik ook onze kat in de gaten houden want die ligt vaak op ons bed te slapen als de kleine in de cosleeper ligt. Je weet maar nooit 馃槄 Wij hebben de dmv-71 van Alecto. Echt een aanrader. Niet super duur, goede kwaliteit camera met nachtvisie, terugspreekfunctie, iets van 6 muziekdoosliedjes en in zoom functie. Ideaal. Te halen bij bol com voor iets van 80 euro

4 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Wij hebben er eentje aangeschaft met camera. Hadden eerst alleen geluid, ma ...
Oh ja hij laat ook de temperatuur zien en je kunt los ook extra cameras erbij kopen tot 4 stuks mocht je meerdere kindjes hebben of bijvoorbeeld een camera bij het bedje en eentje bij de box ofzo wilt hebben.

4 jaar geleden

Zijn de babyfoons met camera ook zonder stroom te gebruiken (op accu)?

4 jaar geleden

Wij hebben de luvion prestige touch 2. Erg fijn, goed nachtzicht, geeft ook de kamertemp aan. Nadeel is dat de batterij snel leeg is, uur of 3 is ie leeg als het beeld aan staat. Is ook wat lastiger om hem in de juiste hoek te zetten, maar dat is voor elke kamer anders natuurlijk.

4 jaar geleden

Die van mij kun je ook de camera bekijken op je mobiel, en heeft eigenlijk alle instellingen die er maar zijn. Soms als ze diep slaapt doe ik haar deur op slot en ga ik even (niet ver) naar buiten. Ik hou haar dan in de gaten via mijn mobiel. Ik heb deze: Bekijk Motorola MBP-855 CONNECT Wifi babyfoon met camera - Overal je kleintje in de gaten houden met app op: https://www.bol.com/nl/p/motorola-mbp-855-connect-wifi-babyfoon-met-camera-overal-je-kleintje-in-gaten-houden-met-app/9200000078966312?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden

Babyfoon Alecto DVM-78 is met beeld, a 79,99 En makkelijk uitbreidingszet ideaal nu met 2 kinderen.

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Die van mij kun je ook de camera bekijken op je mobiel, en heeft eigenlijk ...
Kan deze ook op 4G verbonden worden? Of moet je altijd met het WiFi netwerk van thuis verbonden zijn?

4 jaar geleden

Reactie op TheMaster

Motorola 60. Komt beste uit de test van de consumenten bond. Is ook een app ...
Kan deze via de app alleen met WiFi connecten of ook met 4G dat je bijvoorbeeld bij de buren ook je kindje in de gaten kan houden?

4 jaar geleden

Kan deze ook op 4G verbonden worden? Of moet je altijd met het WiFi netwerk ...
Het kan ook op 4G. Dus je hoeft niet thuis te zijn.

4 jaar geleden

IKEA ! Heeft geen ruis op de lijn en je hoort alles duidelijk, ik was van de week bij mijn ouders een paar dagen en ik hoorde mijn vader en moeder praten in de andere slaapkamer door de babyfoon 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op sssssl

Zijn de babyfoons met camera ook zonder stroom te gebruiken (op accu)?
Ja! Gaan ook best een paar uur mee dan

4 jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

IKEA ! Heeft geen ruis op de lijn en je hoort alles duidelijk, ik was van d ...
Hahaha o jee 馃槣 Wij hebben een tweedehands babyfoon van motorola, met camera. Ik zou even kijken wat er op marktplaats te halen valt want een babyfoon kan echt wel een paar rondes mee voordat ie stuk is. Die van ons kan niet via 4G of wifi maar is dus ook niet te hacken.