14 Reacties
2 jaar geleden
WiFi of bekabeld is geen garantie om wel of niet gehacked te worden.
Weet niet wie allemaal toegang heeft tot je camera maar als camera uit zichzelf beweegt……zal ik snel naar instellingen en bevoegdheid v bedrijf kijken. Reageer camera op beweging of geluid? Misschien dat dit mogelijk oorzaak kan zijn??
2 jaar geleden
Vind het wel beetje gek als dit gehackt zou zijn, aangezien er een verbinding is met het schermpje en niet over de wifi verbinding naar je telefoon ofzo.
Het lijkt me meer een mechanisch defect. Maar goed om contact op te nemen met de leverancier!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Vind het wel beetje gek als dit gehackt zou zijn, aangezien er een verbindi ...
Mijn vriend zegt dit ook, en ik wil het ook wel geloven maar hij draaide zo raar. Alsof het echt de kamer bekeek en niet zomaar wild ronddraaide. Ga morgen zeker even bellen naar de klantenservice..
2 jaar geleden
Zou wel gehackt kunnen zijn. Heb een keer gezien dat er sites bestaan op het dark web waar je voor 25 euro met camera’s kunt meekijken; gwn bij bijv. mensen thuis of in winkels, kinderopvang etc.
2 jaar geleden
Zou wel gehackt kunnen zijn. Heb een keer gezien dat er sites bestaan op he ...
Wtf... Dat is echt ziek en eng
2 jaar geleden
Bij ons stond de camera op een dag helemaal de verkeerde richting op toen onze kleine op bed lag.. Was heel vreemd ook.. Maar het lijkt soms ook wel of er soms voetstappen horen in het kamertje als we beneden zitten.. Dus het kan ook een geest zijn ofzo haha....🙈😅😂 Nee, ik heb geen idee. Is ons 1x gebeurt. Daarna nooit meer dus ik neem aan dat het meevalt qua gehackt zijn bij ons.