14 Reacties

2 jaar geleden

WiFi of bekabeld is geen garantie om wel of niet gehacked te worden. Weet niet wie allemaal toegang heeft tot je camera maar als camera uit zichzelf beweegt……zal ik snel naar instellingen en bevoegdheid v bedrijf kijken. Reageer camera op beweging of geluid? Misschien dat dit mogelijk oorzaak kan zijn??

2 jaar geleden

😱 om deze reden heb ik gewoon eentje zonder beeld… dus kan je niet helpen… goed dat je direct stekker eruit hebt gehaald!

2 jaar geleden

Ik heb er een van lollipop, is met wifi. Heb meteen onze wifi wachtwoord veranderd. Ga dat ook steeds doen om de zoveel tijd. Lijkt me echt eng dit😱

2 jaar geleden

Vind het wel beetje gek als dit gehackt zou zijn, aangezien er een verbinding is met het schermpje en niet over de wifi verbinding naar je telefoon ofzo. Het lijkt me meer een mechanisch defect. Maar goed om contact op te nemen met de leverancier!

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Vind het wel beetje gek als dit gehackt zou zijn, aangezien er een verbindi ...
Mijn vriend zegt dit ook, en ik wil het ook wel geloven maar hij draaide zo raar. Alsof het echt de kamer bekeek en niet zomaar wild ronddraaide. Ga morgen zeker even bellen naar de klantenservice..

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik heb er een van lollipop, is met wifi. Heb meteen onze wifi wachtwoord ve ...
Ja, kon mij niet voorstellen dat iemand het zou doen hoor maar er zijn helaas genoeg gekke in de wereld, dus liever iets te voorzichtig.

2 jaar geleden

Korte aanvulling, vraag op eerder bericht. Hangt de camera aan internet? (Alles wat op internet zit kan gehacked worden) zit het niet op internet dan zou ik mij minder zorgen maken.

2 jaar geleden

Bluetooth kan ook gehackt worden

2 jaar geleden

Reactie op Noukanouk

Korte aanvulling, vraag op eerder bericht. Hangt de camera aan internet? (A ...
Ik heb geen idee hoe het werkt precies😳. Je hoeft niks in te stellen alleen de camera in het stopcontact te doen en dan verbind hij al.

2 jaar geleden

https://www.bestekeuzebabyfoon.nl/blog/babyfoon-hacken/ Misschien kan je hier iets mee

2 jaar geleden

Hier ook wel eens gehad toen de zon er op scheen, hij ging toen uit zichzelf alle kanten op en bleef dit doen. Misschien dus toch gewoon iets te warm geworden of even een resetje nodig?

2 jaar geleden

Zou wel gehackt kunnen zijn. Heb een keer gezien dat er sites bestaan op het dark web waar je voor 25 euro met camera’s kunt meekijken; gwn bij bijv. mensen thuis of in winkels, kinderopvang etc.

2 jaar geleden

Zou wel gehackt kunnen zijn. Heb een keer gezien dat er sites bestaan op he ...
Wtf... Dat is echt ziek en eng

2 jaar geleden

Bij ons stond de camera op een dag helemaal de verkeerde richting op toen onze kleine op bed lag.. Was heel vreemd ook.. Maar het lijkt soms ook wel of er soms voetstappen horen in het kamertje als we beneden zitten.. Dus het kan ook een geest zijn ofzo haha....🙈😅😂 Nee, ik heb geen idee. Is ons 1x gebeurt. Daarna nooit meer dus ik neem aan dat het meevalt qua gehackt zijn bij ons.