15 Reacties
2 jaar geleden
https://www.mamaloes.nl/alecto-smartbaby10-zwart-babyfoon-met-wifi
Wij hebben deze, alleen dan in het wit, hij is verbonden met mijn mobiel, maar ik kan de app gewoon sluiten. Als mijn dochter huilt, geeft hij een melding, of bij hevig bewegen, en dan kijk ik. 😊😊 is wel maar net wat je fijn vind
2 jaar geleden
Reactie op Jennekee
https://www.mamaloes.nl/alecto-smartbaby10-zwart-babyfoon-met-wifi
Wij heb ...
Die heb ik gezien ja! Vraagje over: als je de babyfoon ergens anders aanzet i.p.v thuis. Is dat snel gedaan, de wifi omzetten?
2 jaar geleden
Reactie op Babyjuni2021
Die heb ik gezien ja! Vraagje over: als je de babyfoon ergens anders aanzet ...
Dat durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd, wij hebben een plug en play babyfoon voor als we weg zijn, 2 onderdelen in stopcontacten zodat we haar kunnen horen haha, dus die van ons hangt vast in haar kamer
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Wij hebben een goedkope (40euro ofzo) via bol.com die verbonden is met de t ...
Die ziet er goed uit ja! Is het dan gewoon zo dat wie de app download (gratis?) Kan meekijken? Hoe zit dat? :)
2 jaar geleden
Ik heb een babyfoon van het merk lillipop, zoals je omschrijft, ik kan alles horen terwijl de app niet aan staat en mijn telefoon zelfs vergrendeld is. Je kunt ook bepaalde dingen instellen zoals een melding als zijn stem boven een bepaald decibel komt wat je zelf kiest qua hoeveel decibel.
Had hiervoor luvion, maar vond de beeld niet duidelijk genoeg, en kon hem niet op gewenste plek zetten. Met lollipop kan ik hem bijna overal bevestigen. Pluspunt; buitenhuis kan ik zelfs meevolgen.
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Ja klopt! Je moet m wel verbinden zegmaar met de camera, maar daarna kan je ...
Dat is top!! En neem je m makkelijk mee op vakantie? Op andere wifi's?
2 jaar geleden
Reactie op Babyjuni2021
Dat is top!! En neem je m makkelijk mee op vakantie? Op andere wifi's?
Wij nemen m wel mee, voor als wij 's avonds bij t huisje van mijn schoonzusje zitten! Mijn man heeft onbeperkt internet dus daar geen problemen mee, maar ik denk dat je prima op andere wifi er mee kan hoor!
2 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat veel hotels of vakantieparken een gesloten WiFi systeem hebben.
Wij hebben al 2 keer gehad dat onze babyfoon het niet deed op vakantie.
We gaan het van de zomer proberen met 2 telefoons, waarop we de app Babyfoon3G hebben geïnstalleerd. Dit schijnt wel te werken...
2 jaar geleden
Reactie op welbree
Babyfoon 3G is echt super! Werkt altijd goed! Kan eventueel ook met iPad en ...
Top! Wij nemen ook i-pad mee. Dan is t helemaal ideaal!!
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Ik heb een babyfoon van het merk lillipop, zoals je omschrijft, ik kan alle ...
Wij hebben ook Lollipop inderdaad! Heel blij mee 😊