5 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben er eentje gezet, met het idee dat dit ineens heel wat jaren gebruikt kan worden. Onze eigen kast is er ook eentje, en 1 tip: je kan nooit lades genoeg hebben :-) de bovenste ruimtes gebruiken wij voor die passende tassen met bvb. dekbedden,..

4 jaar geleden

Reactie op Yadeje

Wij hebben er eentje gezet, met het idee dat dit ineens heel wat jaren gebr ...
Wauw wat een ruimte, fijn dat je een foto mee stuurt. Wij hebben zelf ook een paxkast, ideaal. Daarom overweeg ik hem ook voor de kleine. Lades zijn dus makkelijker dan planken?

4 jaar geleden

Geen Pax kast, wel hetzelfde idee. Deze is van Leenbakker en hebben we ingebouwd op de kamer van mijn dochter. Heerlijk die ruimte, en we gebruiken het hanggedeelte nu voor onze eigen kleding en ik wissel mijn zomer/wintergarderobe ook in deze kast om. Ideaal zo’n grote kast (als je de ruimte hebt natuurlijk)

4 jaar geleden

Ik zit er aan te denken om een paxkast van 1m breed te bestellen zodat ik hem later eventueel nog kan uitbouwen met een extra kast van bijv. 50 cm.

4 jaar geleden

Wij hebben hem niet op de babykamer maar de kamer daarnaast. Daar past ie perfect achter de deur. We hadden hem al, maar we slapen nu zelf op zolder en daar hebben we er nog één, dus deze gaan we gebruiken voor de baby. Wellicht dat we de indeling nog wat wijzigen en wat planken vervangen voor lades. In die laatste kast hebben we ook planken. Ik ben fan van Pax :)