169 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb de gok, maar genomen.. super jammer want ik wou eigenlijk een kleur mengen maar dat deden ze niet. Flexa heeft testers dat scheelt!

4 jaar geleden
Wij hebben bij https://vestingh.nl/ besteld daar staan wel duidelijke foto’s bij van hoe de kleur op de muur er uit ziet.

4 jaar geleden
Ik wacht nog even tot de lockdown voorbij is, mocht het lang duren bestel ik een flexa tester van praxis van de kleur die ik in me gedachte heb om te kinken hoe het zal staan. Als het goed bevalt bestel k wel de verf ook daarna

4 jaar geleden
Early dew van Flexa! Heb ik vanaf het begin af aan al gezegd te gaan gebruiken ongeacht het geslacht van de kleine (die weten we trouwens aanstaande donderdag pas) .. op dit moment is de schilder bezig al het houtwerk van de babykamer van een vieze oud beige kleur gecombineerd met hout om te toveren tot gebroken wit .. 2 muren en plafond zijn al gewit en de andere 2 komt Early Dew op van Flexa 😁😍

4 jaar geleden
Wij gaan voor mint groen, maar dan wel een zachte tint ipv fel. En grijs

4 jaar geleden
Bedankt voor alle tips! Ik zie mooie dingen voorbij komen.
Wij gaan voor deze muursticker
https://www.pimpelmeesbehang.com/a-57526128/muurstickers-en-dibond/jungle-parade/#description
Iemand een goeie tip welke kleur daar mooi bij zou staan? Ik denk zelf richting groen of okergeel oid.

4 jaar geleden
Wij hebben op ralkleuren gegoogled en daarna ook staaltjes bekeken in bouwcenter. Die kleuren kwamen echt overeen. Mijn partner is ondernemer in de bouw dus op dat gebied hebben we geluk dat we de daar terecht kunnen. Maar anders geef ik je de tip om kleurtesters van flexa te bestellen. Of staaltjes via internet inderdaad :)

4 jaar geleden
Bedankt voor alle tips! Ik zie mooie dingen voorbij komen.
Wij gaan voor ...
Weetje op welke site je ook eens kan kijken. Op de site van waggel en vriendjes. Die heeft ook leuke thema's. Ook veel met jungle dieren.

4 jaar geleden
Reactie op Tedje24
Ik ben heel benieuwd naar deze kleur op de muur!! Zou je een foto willen pl ...
Donderdag gaan ze die kleur er pas op zetten, maar ik heb deze kleur wel eerder in huis gehad en dat zag er toen zo uit