550 Reacties
5 jaar geleden
Na de 20 weken echo, toen we dus eeeeeindelijk hoorden dan we ons 2e dochtertje verwachten, ‘rustig aan’ begonnen met de kamer van de kleine dame 🥰 Dat ‘rustig aan’ is niet helemaal gelukt. We wachten alleen nog op de kleding kast die 31 maart geleverd word en verder moeten er nog wat kleine dingetjes komen om de kamer leuk aan te kleden 🤭 Ik sta er iedere dag wel even te koekeloeren en te dagdromen dat hier over een poosje een lief klein meisje ligt 🤗

5 jaar geleden
Reactie op debora 👨👩👧
Na de 20 weken echo, toen we dus eeeeeindelijk hoorden dan we ons 2e dochte ...

Leuke en mooie combi, hier ook nog niet alles binnen en af. Moeten ook nog een wandplankje scoren.
Commode vet mooi en gaaf zonder krasjes van marktplaats 🤗🥰. Soms heb je van die leuke gelukjes
5 jaar geleden
Yes! De muren zijn geschilderd en het laminaat ligt er in! Nu kunnen de meubels erin en mag ik de kamer ‘eindelijk’ aankleden, tijd om te shoppen! 🤩

5 jaar geleden
Hier ook ruim 22 weken maar nog niet begonnen. We hebben beneden aangebouwd en zijn als het goed is komende week klaar. Dan kunnen we daarna met de babykamer beginnen. De box heb ik afgelopen week besteld. Wel al meubels gespot op internet. Ik vind het heel moeilijk nu de winkels dicht zijn. Ik wil graag de deurtjes en lades opentrekken ivm kwaliteit e.d. maar ben ook weer bang dat als we wachten totdat de winkels opengaan, iedereen tegelijk gaat en alles snel uitverkocht is oid. (Het is voor ons de eerste) 💙
5 jaar geleden
Reactie op Marl33n86
Leuk kleurtje dat oker geel... hier de spulletjes dus in die kleur 🥰
Wat leuk! Ik ga de spulletjes in roestrood doen 😃
5 jaar geleden
Hoi @ MARL33N86, je bent niet de enige met de voorjaarkriebels. Van de week ledikant en commode afgeleverd door baby dump en gisteren ook ledikantje in elkaar gezet. Mag ik je miss iets vragen? Hebben jullie toevallig ook de ledikant transland Berlijn? Die commode komt mij bekend voor hi hi. De ledikant zit goed in elkaar, alleen de lattenbodem niet. Wij denken dat er een constructie fout zit aan 1 kant (schroef wilt niet koppelen met het hendeltje). Of we zijn er nog niet uitgekomen. Ik denk ik vraag het even. Wie waagt, wie niet wint toch
5 jaar geleden
Ruim 24 weken maar nog niet begonnen...
Volgend weekend muurtje verfen..
En met 29 a 30 weken komen de spullen binnen.. alles wel al besteld..
Tot die tijd, kaartjes regelen, naam bedenken, adressen bestand updaten.. en financiën (toekomst) op een rijtje zetten ...
En mijn vluchttas nu net ingepakt 😁
5 jaar geleden
Hier b23 weken zwanger maar alleen nog klein stukje behang gedaan
Ook in de kleur okergeel. ;)
Zodra de winkels open gaan, gaan we helemaal los met shoppen