15 Reacties
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap zijn we met 30 weken een weekendje weggeweest naar Texel. Zou nu wel weer willen, maar is toch extra gedoe met een bijna peuter. 馃ぃ En de hele onzekere Corona toestand helpt natuurlijk ook niet mee. Met 34 weken zijn we getrouwd, ik ging toen 鈥榮 middags wel vaak even liggen. Dat is misschien iets om rekening mee te houden, dat je voor jezelf rustmomentjes kan cre毛ren.
5 jaar geleden
Ik heb tot nu toe aan het eind vooral behoefte gehad om niet te ver van huis te gaan. Dus echt maximaal 2 uren rijden voor een vakantiehuisje bijvoorbeeld. Maar dat was tussen 25 en 30 weken. Ik zou nu ook wel willen 馃檲馃檲
5 jaar geleden
Wij gaan met 35 weken nog 1 weekendje met z'n 2-en naar een vakantiehuisje op krap een uurtje rijden omdat we daar van te voren gewoon niet de mogelijkheid toe hebben
5 jaar geleden
Misschien ook leuk om voorjaarsvakantie of weekendjes te pakken.
We hebben vorig weekend in Veluwe doorgebracht in een huisje naast een bos en het eten konden we bestellen of laten bezorgen bij de kamping/ verblijf organisatie. Was echt heel leuk.
Afgelopen weekend zijn we een dagje naar Hilton geweest met extra luxe kamer en diner. Was echt heeel chill en lekker eten. Daarbij kan je eventjes andere stad verkennen.
Ik ben nu 23 weken zwanger. En wil niet te lang wachten met leuke dingen doen. Straks met een enorm buik wordt alles moeilijk en zwaar.
Stomme Corona helpt nu niet echt mee maar alle klein beetje is al heel fijn :)
5 jaar geleden
Wij gaan in mei als ik 34 weken ben een midweekje weg in Nederland. Huisje aan het strand. Voor mij ook de eerste, dus weet niet hoeveel puf ik zal hebben, daarom gekozen voor huisje aan strand. Lekker uitrusten.
5 jaar geleden
Hoe je je voelt wisselt natuurlijk van vrouw tot vrouw. Ik ben vorige keer rond de 32 weken weggeweest naar een vakantiepark in Nl. Dit keer willen we rond die periode weer gaan. Ik was nog heel fit en actief gelukkig. Vond het heerlijk om nog even weg te zijn.
5 jaar geleden
Voor mij is dit ook mijn eerste zwangerschap en heb toevallig afgelopen week toch maar een weekendje weg geboekt.
Wij gaan als ik 32,5 week ben een lang weekend naar van de valk hotel Arnhem.
Als we daar dan zijn en het mag en kan weer kijken we ter plekken of het haalbaar is om een dagje burgers zoo te doen bijvoorbeeld.
Anders laten we ons lekker verwennen in het hotel.
Pas eind september echte vakantie geboekt. De kleine is dan ongeveer 12 weken oud.
5 jaar geleden
Wij gaan heerlijk van begin april tot eind mei naar de camping (klein half uurtje rijden vanaf huis) met ons gezin. Ja in een caravan en ja gezellig douchen in het toiletgebouw haha. Maar wij houden er van! En onze kids van 2 en 5 vinden het fantastisch daar. Kindjes blij, papa en mama blij.
5 jaar geleden
Reactie op MelissaBijsterveld96
Voor mij is dit ook mijn eerste zwangerschap en heb toevallig afgelopen wee ...
Geboekt? Als in weggaan? Hoop dat het allemaal kan tzt. 12 weken lijkt mij wel jong, weet niet wat je gaat doen? 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op baby馃崜
Misschien ook leuk om voorjaarsvakantie of weekendjes te pakken.
We hebben ...
Wat leuk! Via waar of wat te boeken?