19 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb beide niet aangeschaft voor onze eerste. Mijn man noemde een babynest een kattenmandje hahaha. 🤣 Je kan ook het aankleedkussen gebruiken in het begin. Onze dochter was ook snel met rollen (3 mnd) dus dan kun je hem eigenlijk ook al niet meer gebruiken.
5 jaar geleden
Reactie op G_F
Wij hebben een babynestje gekocht. Vind het ideaal omdat je het overal kan ...
Volgens mij adviseren ze sowieso om helemaal niet tussen in laten slapen. Maar als ze niet willen slapen en op die manier wel dan is babynestje of aankleedkussen veiliger tussen je in dan zo los
5 jaar geleden
Beide niet. Babynestje moet je altijd bijblijven want anders is het levensgevaarlijk ivm kans op rebreathing. Ik ben gewend dat mijn kindjes vooral op of tegen mij aan willen slapen, waardoor een mozesmand niet gebruikt zou worden hier. Een draagdoek of draagzak daarentegen
5 jaar geleden
Beide niet. Babynestje moet je altijd bijblijven want anders is het levensg ...
Same here. Mijn dochter wilde alleen maar bij mij slapen, op/aan mijn borst. We hebben bijna een jaar samen geslapen. 💚 En nee je rolt niet bovenop je kind, als moeder slaap je sowieso lichter. Mijn man daarentegen, die slaapt nog steeds overal doorheen. 🤣
5 jaar geleden
Babynestje! Heerlijk ding. Als je een leren bank hebt dan kan de kleine daar in leggen zodat het niet op een koude ondergrond ligt, in de box liggen ze er lekker in, tussen jullie in in bed...
Ik nam hem overal mee na toe!!
Kan je nergens verschonen? Hydrofiele doek eronder en verschonen. Is je baby op visite in slaap gevallen? Babynestje ergens neerleggen en baby erin.
Ik vond het super makkelijk!
5 jaar geleden
Wij hadden een mozesmand geleend, sliep onze zoon ook in 's nachts. Stond op een standaard naast ons bed. Wat ik ideaal vond is dat we de mand gemakkelijk konden verplaatsen met hem er in. Dus hij kon dan gewoon blijven slapen als wij bijvoorbeeld zelf gingen slapen en lag steeds in hetzelfde mandje waardoor het denk ik snel vertrouwd voelde voor hem. Wij hadden hem geleend en inmiddels verkocht. Twijfel zelf nu ook over cosleeper, lijkt me nog makkelijker 's nachts en dan toch voedingskussen als nestje gebruiken voor beneden. Gelukkig nog even de tijd om te beslissen
5 jaar geleden
Een Mozes mand is veiliger om tussen je in te leggen denk ik, omdat het wat hoger is, en minder kans op verstikkingsgevaar. Had die bij mij eerste ook, en heb daar ontzettend veel plezier van gehad. Zette het naast me op de bank. Of in bed, dan kon ik elke 10 minuten even m’n hand erin steken om te checken of ze nog ademde 🤣. En was zo bij haar. Vond het echt ideaal. Heb de Mozes mand nu ook weer aangeschaft!